Haha ja had het helemaal verkeerd ingevuld, ik ging uit van de WK, 64 wedstrijden![]()
Haha ja had het helemaal verkeerd ingevuld, ik ging uit van de WK, 64 wedstrijden![]()
lekker dagje vandaag 2x de volle puntenen allebei de kwartfinalisten goed voorspelt
![]()
Praesent in Lucem, Aliquam in Tenebris
Nice!
Mijn kwartfinalisten zitten niet mee, wel enkele goed voorspeld alleen allemaal op de verkeerde plaats!en ook nog zweden door haha pff
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
ja dat heb ik ook baco Rusland en Polen niet door, Nederland niet door, Zweden niet door :/ Gelukkig is Frankrijk al automatisch door toch?
oh en een ander leuk feitje: Ik heb alle wedstrijden van Duitsland goed voorspeld![]()
Ahh waarom schoten die portugezen er gister nou niet die 2de bij, dan had ik echt weer aangesloten in de top 3!
Ik heb de teams die in kwart/halve/finale niet voorspeld. Verlies superveel punten daardoor en is winst niet meer te behalen! Stom van mijzelf
Twittah: @BramHuijgen
Sergeant of the Master Sergeants Most Important Person of Extreme Sergeants to the Max!
3-0 voor die duitsers, kom op!
Ik ben blij om mede te delen dat de update vandaag dan eindelijk gelukt is!
Met terugwerkende kracht krijg je nu dus ook punten voor ploegen die je goed voorspelt hebt in de kwartfinale, halve finale en finale, alleen niet op de goede plek (dus 1 ipv 2 of omgekeerd). Vanzelfsprekend krijg je hier wel minder punten voor dan als je het goede team had voorspeld maar dan wél op de goede plek
Check de stand, die is namelijk dus ook weer geupdate!
Groetjes en veel succes verder![]()
Damn nog steeds 2de maar die Dennis S gaat als een trein! Voor vanavond 2-2 ingevuld, heel gewaagd ik weet het maar laten we hopen op 2-2 en verlenging, dan winst voor Italie.
Vanavond is alles mogelijk!
wie heeft dennis eigenlijk als eindwinnaar? Want die wel of niet hebben is een wereld van verschil, 50 punten.
Kom op zeg.. Hoe de hell kan ik nou gedeelde 2de plek hebben?Wat is dit?
![]()
Voor volgende WK worden je uitgesloten voor deelname aan de poule.![]()
Laatst gewijzigd door Buizerd_NL; 24 juni 2012 om 22:55
Forza Ferrari!!
Ik ben er alleen nog niet, hoor..
Had voor deze wedstrijd 2-1 gepouled voor Engeland.. Maar dat gaat hem sowieso al niet meer worden.. Halve finales had ik Ned-Spa en Dui-Eng gegokt..
Stiekem hangen er nu dus best veel punten vanaf van of Engeland nog weet te winnen.. :\
------------------------------------------------
Dat bedoel ik.. Sta je opeens weer 4de..![]()
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers