Wie wordt onze spits?
We kunnen natuurlijk niet zonder Huntelaar, of wordt het toch van Persie? Of gewoon samen?
![]()
Wie wordt onze spits?
We kunnen natuurlijk niet zonder Huntelaar, of wordt het toch van Persie? Of gewoon samen?
![]()
Laatst gewijzigd door Ricotjuhh88; 29 mei 2012 om 17:22
huntelaar als diepe spits en dan van persie daar achter, iig meer speeltijd voor huntelaar
Praesent in Lucem, Aliquam in Tenebris
Ik weet nog dat de prestaties van van Persie echt ondragelijk waren..Buiten het WK geweldig spelen.. Moet die voor ons spelen, gaat alles fout.
Ik mag Huntelaar niet, maar denk dat het beter voor Oranje zou zijn als hij zou spelen.. Maar ik vertrouw op Bertje's oordeel hierover..![]()
There's a storm coming.
Sorry, wist niet dat ik dat moest beargumenteren..
Ik vind z'n kapsel lelijk, hij praat raar, hij heeft ooit een opmerking over mijn moeder gemaakt en daarnaast nog eens mijn lolly gejat toen ik nog in de kinderwagen werd rond geduwd(circa 3 jaar geleden dus..).. Nee, alle gekheid op een stokje, ik mag hem gewoon niet.. Omdat daarom..![]()
Ik zie ze liever samen spelen en ik hoop dat bertje ze dat laat doen zaterdag te kijken hoe dat gaat..
Forza Ferrari!!
huntelaar vind ik, van persie past niet goed in het spel van nederland wat ze spelen.
Van Marwijk had gezegd dat v Persie en Huntelaar niet en in een opstelling zouden staan...
Toch denk ik wel dat we meer aan Huntelaar zullen hebben voor de doelpunten...
Hij zal waarschijnlijk de druk wel voelen. Ik bedoel je kan toch niet de topscorer van Duitsland op de bank zetten? Reken maar dat het bij de tegenstanders angst inboezemt om tegen de 2 beste spitsen van Engeland en Duitsland te spelen. Zet daar een snelle buitenspeler bij aka Robben en je hebt wat bij betreft een mooie aanval...
"Een post zonder een emoticon, is een dag niet geleefd!"
"If it aint Dutch, it aint much!"
Huntelaar krijgt nummer 9
Rugnummers Oranje bekend
De KNVB heeft de rugnummers bekendgemaakt waarmee de spelers van Oranje tijdens het EK voetbal in actie komen. Het nummer van de spitspositie, 9, is toegewezen aan Klaas Jan Huntelaar. Robin van Persie zal het nummer 16 dragen.
Op het WK van 2010 speelde Van Persie nog met nummer 9 op zijn rug. De aanvaller van Arsenal was in Zuid-Afrika de vaste spits. Huntelaar, die zich toen tevreden moest stellen met een reserverol, had nummer 21. De spits van Schalke 04 heeft een sterk seizoen achter de rug. Huntelaar werd met 29 doelpunten topscorer van de Bundesliga en mocht zich met 12 treffers ook topschutter van de EK-kwalificatie noemen. Van Persie, die in Oranje ook regelmatig op rechts speelt, maakte er zes in de kwalificatiereeks.
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers