Ja joh ik wist helemaal niet dat Sevchenko nog speelde, men da die allang dood was![]()
Ja joh ik wist helemaal niet dat Sevchenko nog speelde, men da die allang dood was![]()
Praesent in Lucem, Aliquam in Tenebris
haha wat een held he! ik maakte kennis met hem, 12 (!) jaar geleden in Pes 1 haha, sindsdien altijd verliefd geweest op zijn spel <3![]()
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
Echt niet te geloven. Mijn uitslagen komen echt allerminst in de buurt van de realiteit, het is elke keer wel wat. Als de Denen niet gek doen, komt er weer een of andere gekke Oekraïner.
Met dank aan TraXxii!!
Waar is dat knopje idd gebleven? Waar moet ik nu naartoe om mijn uitslagen te veranderen?
Boom, baby!
Sevchenko gister wat een baas he!
van mijn 5 voorspellingen die ik heb gedaan op Unibet kloppen er tot nu toe al 4! echt nice haha
I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!
ik zie m gewoon nog staan, maar in t oranje balkje eronder. misschien control f5?
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
Nou mannen... Wat gaat worden zometeen?
Zag net op teletekst enige wijziging Mathijsen voor Vlaar... Ben bang voor ergste, 1-3 voor Duitsland!
Zelfde opstelling, geen Huntelaar![]()
0-1 en eerste doelpunt in de 23e minuut mijn pronostiek voor die prijsvraag was 1-2 met eerste doelpunt in 32e minuut:p nu moet Nederland en Duitsland nog een keer scoren :p
´First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.`
`
Omg wat een ellende we zijn te bedonderd om een bal te verdedigen.
Douchen en naar huis ermee
moet er van janken, als straf gewoon lopend naar huis!
En die van marwijk is ook een eigenwijs stuk vreten om het zelfde team op te stellen
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers