Maar... Wat nou als we Van Marwijk eens naar het Euro Songfestival sturen?
Maar... Wat nou als we Van Marwijk eens naar het Euro Songfestival sturen?
Dikke kus voor je Naomi! Ik zeg maar zo: Ik zeg maar niks!
haha... nu pas beginnen met Huntelaar en zonder v.Bommel... ipv zo vanaf begin, pffff
zwaar terecht verloren
- - - - Samengevoegde post - - - - - -
als je zo slecht speelt op 10 minuten na dan vraag je er ook om maarja was al vantevoren bekent
met zon eigenwijze $#@%#@! coach!
Jongens wat slecht he, om te huilen gewoon. Ijzersterk gespeeld van de Duitsers, Robben en Sneider werden gewoon goed gedekt en waren kansloos..
wat een drama, Van Marwijk per direct exit..
Hahaha bah wat slecht weer, de verdediging speelde erg slap en Willems mocht lekker de rot klusjes van Mathijssen oplossen. Het begon al lekker, die formatie, BERT LEER JE NIKS?! Speel je zoals half nederland zegt dan kan je het ze veel moeilijker maken. En die spelers, omg lekker op slakkengang he, alle tijd. De laatste 10 minuten willen ze ervoor gaan, rot dan lekker opStraftraining!
Sluit dit topic maar, voordat er weer hoop komt op zondag![]()
als we winnen van Portugal en Denemarken verliest zijn we nog tweede in de poule
Praesent in Lucem, Aliquam in Tenebris
Forza Ferrari!!
uhm nee hoor gewoon winnen is genoegDoelsaldo van Nederland is nu -2 maar als we winnen is dit -1 die van portugal gaat dan van 0 naar -1 en Denemarken (moet verliezen) dus gaat ook van 0 naar lager. Wij staan 2de op de wereldranglijst dus dan zouden wij door moeten gaan
edit: Duitsland gaat echter natuurlijk voor een gelijkspel met Denemarken dat is te verwachten
Praesent in Lucem, Aliquam in Tenebris
Zondag staat vBommel er gewoon weer in hoor!
Nu wel kans op dat Huntelaar spits staat en vPersie rv...
Zelf denk ik dat je vPersie op 10 en Sneijder op plek van schoonzoon
Zeker.. Anders vliegen we er toch uit in de kwartfinale..
Gaan we maar met ze alle dickie supporten.![]()
Forza Ferrari!!
Het was ook echt slecht hoor.. Op het eerste kwartier na maar die doelpunten daar word je te kijk gezet, heb me er erg aan gestoord vooral weet niet of ik de enige was maar denk het niet?![]()
Ach heb er geen hoop meer in ook, over 2 jaar weer een kans (ha-ha).
Die Ieren hebben de beste supporters :p
´First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.`
`
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers