Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 136 t/m 150 van 157

Discussie: Kantine - EK 2012

Status
    bacardiboy-dh's schermafbeelding
    -= All Time iTG Legend =-
    Gamer IDs

PSN ID: bacardiboy-dh

Standaard Re: Kantine - EK 2012

Wat zeg jij mysoldier met 2 goals verschil winnen anders is het sowieso over. Maar het is sowieso over want tenzij het heeeeel erg meezit wint Nederland nooit met 2 goals verschil van Portugal haha.

Spanje weer klasse.. Torres

@dg - Willems werd gewoon zwaar overlopen en dekte de hele tijd slecht, Muller heeft m gewoon koud gemaakt Kon mathijssen weinig aan doen imho.

I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
    Ook een FIFA gamecard? klik hier

Status
    Buizerd_NL's schermafbeelding
    Moderator
    Gamer IDs

PSN ID: BUIZERD____NL Steam ID: funkii

Me eerste voorspelling goed.

Sonny we winnen gewoon van die gr*f Portugese met 2-0.

Forza Ferrari!!

Status
    my_soldier's schermafbeelding
    inTheGame Member

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bacardiboy-dh Bekijk bericht
    Wat zeg jij mysoldier met 2 goals verschil winnen anders is het sowieso over. Maar het is sowieso over want tenzij het heeeeel erg meezit wint Nederland nooit met 2 goals verschil van Portugal haha.

@dg - Willems werd gewoon zwaar overlopen en dekte de hele tijd slecht, Muller heeft m gewoon koud gemaakt Kon mathijssen weinig aan doen imho.
    Ja ja ik zat verkeerd te kijken, srry maar ach Portugal speelt ook niet best hoor Baco
    Praesent in Lucem, Aliquam in Tenebris

Status
    Gamer IDs

1 gebruikers vonden deze post behulpzaam.

Ja man ik denk het ook buizerd :+

Portugal speelt goed wanneer het moet, de hele wedstrijd tegen Duitsland waren ze niet slechter en ze hadden veeeel betere en meer kansen, wel veel pech. Tegen de Denen, tja typisch. stuk beter, 2-0. Vervolgens weer gemakzuchtig worden en echt heeeeeel erg de 2-1 kado geven. 2e helft dankzij de enige man die slecht speelde bij PT (en bruno alves, die kneus schiet alles weg ipv rustig uitverdedigen) de 2-2, omdat ie (CR) niet met de rechtsback meeloopt (Waardoor portugal aan die kant zwaar onder druk kwam te staan).

Enfin.. ze spelen dus zeker niet slecht maar op deze manier win je iig de kampioenschap niet. Dus moeten niet verslappen na een voorsprong, en niet pas beginnen met voetballen wanneer het moet (achterstand). Grootste problemen van portugal sinds jaren.. dus zie ze niet winnen het ek, maar hoop het wel.

Kans dat nederland door gaat of portugal schat ik niet hoger dan 20-80%, en dan ben ik heel serieus
    Laatst gewijzigd door bacardiboy-dh; 14 juni 2012 om 22:47

Status
    Geestig's schermafbeelding
    Gamer IDs

PSN ID: ghoster0078 Steam ID: MrGhostje

Nederland KAMPIOENEN! Gewoon blijven hopen dat ze gaan scoren voor een keer!
    ''Hail to the king, baby!.''

Status
    Buizerd_NL's schermafbeelding
    Moderator
    Gamer IDs

PSN ID: BUIZERD____NL Steam ID: funkii

Ja man ik denk het ook buizerd :+

Portugal speelt goed wanneer het moet, de hele wedstrijd tegen Duitsland waren ze niet slechter en ze hadden veeeel betere en meer kansen, wel veel pech. Tegen de Denen, tja typisch. stuk beter, 2-0. Vervolgens weer gemakzuchtig worden en echt heeeeeel erg de 2-1 kado geven. 2e helft dankzij de enige man die slecht speelde bij PT (en bruno alves, die kneus schiet alles weg ipv rustig uitverdedigen) de 2-2, omdat ie (CR) niet met de rechtsback meeloopt (Waardoor portugal aan die kant zwaar onder druk kwam te staan).

Enfin.. ze spelen dus zeker niet slecht maar op deze manier win je iig de kampioenschap niet. Dus moeten niet verslappen na een voorsprong, en niet pas beginnen met voetballen wanneer het moet (achterstand). Grootste problemen van portugal sinds jaren.. dus zie ze niet winnen het ek, maar hoop het wel.

Kans dat nederland door gaat of portugal schat ik niet hoger dan 20-80%, en dan ben ik heel serieus
    Dat je er nog op in gaat ook he!.

Forza Ferrari!!

Status
    dglavimans's schermafbeelding
    Clan Management
    Gamer IDs

Gamertag: DNking11 PSN ID: dgking2008 Steam ID: dglavimansp3c

Overlopen deels, maar hij had ook wel erg weinig steun hoor moet ik zeggen. Ach het was gewoon slecht gister laten we het daar op houden :p .

Status
    beuk_nl's schermafbeelding
    inTheGame Member

, omdat ie (CR) niet met de rechtsback meeloopt (Waardoor portugal aan die kant zwaar onder druk kwam te staan).
    Onzin, heb met verbazing gekeken hoe de linksback de hele tijd naar het midden trok terwijl de hele rechterflank open lag en dat toevallig de scorende voorzet van de rechtsback(jakobsen) kwam en niet van de rechtbuiten (mickelsen?) is puur toeval, die hele linkerkant lag open sinds mickelsen erin kwam en aan die kant bleef hangen. dat die prutser voorin bij portugal niet meeliep, prima. dat doet die namelijk nooit, dus dat moet je toch echt wel weten als teamgenoten zijnde en dat nemen ze hem nu ook alleen maar kwalijk omdat hij de simpelste kansen niet wist te benutten.

Tegen Nederland kan die portugees weer rustig centraal gaan lopen het is niet dat nederland een rechtsbuiten heeft of een back met diepgang en al hadden ze die wel dan kunnen ze nog geen bal goed voorkrijgen dus geen enkel gevaar.

Die denen verliezen zondag gewoon hoor, ik zie alleen nederland er niet van profiteren

Status
    Gamer IDs

nee das niet waar! want coentrao moest naar binnen omdat zjjn man, die vervanger van rommedahl, naar binnen ging. en de rechtsback ging er met een middenvelder steeds overheen op rechts. en als meireles dan moet kiezen, staat er alsnog eentje vrij omdat het coentrao en meireles, tegen die 3 denen was. ronaldo moest dus gewoon meelopen tenzij je 2 mids kwijt kan op links, wat niet slim zou zijn, want dan had t ook zo kunnen gebeuren dat er een speler vrij komt lopen zoals schweinnie dat gisteren deed bij de 1-0 van gomez.

@dg nog steeds niet mee eens tbh gomez moest door mathijssen en heitinga (die badstuber belachelijk vrij liet inkoppen die vrije trap!) gedekt worden, muller door willems. en het was muller die er keer op keer overheen kwam, omdat willems te veel naar voor stond. ik neem t m niet kwalijk hoor, is nog te jong en verdedigend minder als aanvallend (waarin die heel goed mee kan imo). maar het zijn wel de feiten ook dat beide goals op links bij ons begonnen, die 2e werd dan vooral mathijssen afgebluft.
    Laatst gewijzigd door bacardiboy-dh; 15 juni 2012 om 01:43

Status
    Rinus454's schermafbeelding
    -= Legendary !TG Member =-
    Gamer IDs

PSN ID: Rinus454

Tegen beter weten in (statistisch gezien vrijwel kansloos), zeg ik toch dat we gaan winnen en wel met 4-2..

De speelwijze van Nederland is de laatste tijd veel te voorspelbaar geweest.. Weinig tot geen veranderingen sinds het WK en dat is stom, want de tegenstanders zijn niet gek.. Die hebben elke wedstrijd geanalyseerd. Die weten (bijvoorbeeld) precies hoe Robben aangespeeld wordt en welke kant hij dan op probeert te rennen om aan te leggen voor een goal.

Maar 't is alles-of-niets nu, dus ik verwacht en hoop dat van Marwijk het nu vol op de aanval gaat gooien. En een groot deel van het team op de schop gooit. Juist nu hebben we nog the element of surprise. Betwijfel dan ook of Portugal ermee om zou kunnen gaan als het hele team gerevamped is. Het is alleen de vraag of Oranje zo'n verandering opeens aankan?

Status
    my_soldier's schermafbeelding
    inTheGame Member

Weet iemand waarom griekenland nu door is en niet Rusland. Rusland heeft toch beter doelsaldo of kijken ze naar onderling resultaat?
    Praesent in Lucem, Aliquam in Tenebris

Status
    handek1986's schermafbeelding
    inTheGame Member
    Gamer IDs

PSN ID: handek1986

bah bah wat een slecht anti voetballend boutland zeg da griekenland hoe kunne die nou doorgaan

Status
    dglavimans's schermafbeelding
    Clan Management
    Gamer IDs

Gamertag: DNking11 PSN ID: dgking2008 Steam ID: dglavimansp3c

Standaard Re: EK 2012 Kantine

Ik ga me bed in.. bye

Blijft wel een wereldspeler hoor die Ronaldo. held..
    Duitsland wel woord gehouden trouwens!
    Laatst gewijzigd door dglavimans; 17 juni 2012 om 22:37

Status
    Rinus454's schermafbeelding
    -= Legendary !TG Member =-
    Gamer IDs

PSN ID: Rinus454

Not so sure, dg.. Er werd alleen gescoord bij Duitsland toen het bij ons slechter ging.. Denk dat als wij met 2-0 voor hadden gestaan zij Denemarken gewoon gelijk hadden laten spelen.

En sorry, maar elke speler die tijdens de rust van een beslissende wedstrijd zijn prioriteiten legt bij het opnieuw doen van zijn haar, vind ik geen held..

Hoe dan ook, verdiend verloren en gelukkig geen bloedbad geworden, dat viel mij ook al mee..

Status
    Gamer IDs

Ronaldo is idd een held

En deutschland scoorde idd omdat er anders een tegengoal kon vallen waardoor ze uitgeschakeld zouden worden Plus dat de Denen wel moesten komen toen ze zagen dat het niet meer gelijk of voorsprong voor Nederland stond/was.

Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 891011 LaatsteLaatste

Thread Information

Users Browsing this Thread

Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten