Ik heb zo het gevoel dat dit hem niet gaat worden... De eerste helft was iig knap beroerd...![]()
Ik heb zo het gevoel dat dit hem niet gaat worden... De eerste helft was iig knap beroerd...![]()
Be yourself no matter what they say.
Holland domineer maak je kansen af!
´First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.`
`
Hebben wij Denen op het forum? Moet me ff afreageren.. *banhammer poetsen doen*
Als Nederland zijnde smeken om een penalty tegen de Denen.. Jup dan weet je hoe laat het is.. Heb me dood geïrriteerd aan het langzame spel en die prutsers
kneuzen, tjonge tjonge, van Persie uitglijd homo..
Zwakspel, heb de hele tweede helft gewoon spelletjes liggen doen op mijn iPad want kon Nederland net meer aanzienbtw Jetpack is egt een cool spel
![]()
Praesent in Lucem, Aliquam in Tenebris
Dit is echt onverspeelbaar!!, wat is die schieds een omkoop homo gewoon 5 penalty's door ons neus geboord. Nu echt hopen dat duitsland gelijk speelt tegen portugal.
Forza Ferrari!!
Godsamme! Wat een kutzooi ;'(
Rest winnen we gelukkig genoeg wel..
Ach ja... klein weetje... in "88 werd de eerste wedstrijd ook verloren.
Wanneer je Europees kampioen wilt worden maakt het verder niet uit tegen wie je de eerste wedstrijd verliest omdat je van iedereen moet kunnen winnen toch?
Dus ik denk dat we van Duitsland iig gaan winnen met 3-1... wordt weer echt zo'n keiharde wedstrijd!!
En dan tegen Portugal gelijk spelen en dan dus op doelsaldo door gaan 1 doelpuntje meer![]()
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers