Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13

Discussie: Recente wijzigingen op het forum.

Status
    Owning's schermafbeelding
    Administrator
    Gamer IDs

PSN ID: owning_y0u Steam ID: Owning_y0u Raptr ID: owning_y0u

Standaard Recente wijzigingen op het forum.

Beste leden,

De afgelopen paar dagen zijn er zoals gemerkt veel veranderingen door gevoerd op het forum. Met name het clan forum heeft een hele grote structuur wijziging gekregen.
    Door deze veranderingen zijn er nogal wat dingen onduidelijk geworden voor een deel van de leden mede omdat er naar de leden te weinig tot niets aan berichtgeving geweest is hierover.
    Doormiddel van dit topic willen wij meer duidelijkheid geven naar jullie, en wat de achter liggende gedachte is tot deze veranderingen.

De afgelopen week is er veel gesproken in het clan leader forum over het verbeteren van de clan structuur en de rechten in het algemeen op het forum.
    In deze gesprekken werd al snel duidelijk dat de opzet van de openbare clan op langer termijn een groot nadeel heeft.
    Namelijk overige clans konden jullie ideeën zien en zich daar zelf mee verbeteren.
    Wat neer komt op een stagnatie in groei omdat andere clans met jullie ideeën te koop lopen als of het hun idee is.
    Omdit te voorkomen is er gekozen om het clan gedeelte (met uitzondering van algemeen & meld je hier aan en toernooien) geheel te privatiseren.
    Met de komst van een grote groep pc gamers in het verschiet hebben we gelijk naar de forum indeling gekeken, deze hebben wij naar weten het best ingedeeld.
    Dit laatste heeft het grootste gedeelte nogal verrast door het missen van communicatie vanaf mijn kant.

De grootste verandering is er voor de 2 ps3 teams gekomen.
    Zij moeten nu in hun team forum hun wars en trainingen posten tot ongenoegen van sommige, omdat ze nu een aantal keer (2x in totaal) moeten klikken om in hun afgesloten forum te komen.
    Er wordt op het moment van schrijven van deze post gekeken naar een oplossing voor dit probleem.
    Dit zullen we dan ook snel proberen op te pakken en aan te passen voor alle teams. In ieder geval Voor Donderdag zal dit opgelost worden i.v.m verhuizen van mij.

Om een eind te maken aan deze post bied ik mijn excuses aan voor de slechte communicatie omtrent deze wijzigingen.

Met vriendelijke groet,

Owning

Status
    Shelly's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: ShellySkeleton

Standaard Re: Recente wijzigingen op het forum.

Haha eigenlijk is het best wel erg dat we te lui zijn om 2 keer te klikken sjonge jonge wat hebben we het toch zwaar jongens ! :p

Status
    the-loucky's schermafbeelding
    Banned
    Gamer IDs

PSN ID: The-Loucky

Oke

Status
    Pansj's schermafbeelding
    Toernooi Organisator
    Gamer IDs

Gamertag: Hebikniet PSN ID: Pansj Steam ID: Pansj

Welke 2 ps3 teams zijn dit dan?
    ´First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.`
    `

Status
    dglavimans's schermafbeelding
    Clan Management
    Gamer IDs

Gamertag: DNking11 PSN ID: dgking2008 Steam ID: dglavimansp3c

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pansj Bekijk bericht
    De COD Pro squad, en de COD Elite squad.

Status
    bacardiboy-dh's schermafbeelding
    -= All Time iTG Legend =-
    Gamer IDs

PSN ID: bacardiboy-dh

2 keer klikken x een stuk of 10 tot 20 keer per dag is al gauw 20 tot 40 clicks ipv 10/20, en extra pagina laden kan 2 (pc) tot 20 (tellie) seconden duren per keer dus dat is dan al 40 seconden tot 800 seconden (kwartier!!) extra tijd per dag!

per week is dat 280 tot 5600 seconden, per maand 1000+ tot 22000+ seconden, per jaar 50000+ tot 220 000 seconden extra tijd!

Dus ja.. twéé keer klikken ipv één kán heel erg vervelend zijn....

I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
    Ook een FIFA gamecard? klik hier

Status
    Administrator
    Gamer IDs

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pansj Bekijk bericht
    Elite en het oude 2de squad wat de naam Pro squad heeft gekregen

Status
    Xperius's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: Xperius

Kan je lacherig of niet over doen, Clan gedeelte 1x Meld je hier aan, 1x iTG Training, 1x iTG Wars en dan als laatst een iTG Algemeen gedeelte, de laatste 3 gewoon privatiseren, waarom zo moeilijk? Ik vind dat Teams belachelijk, we zijn toch 1 clan en als uitzondering hebben we een squad die wars spelen op hoger niveau, thread maken zoals eerst, dat sticky-en in het iTG Wars gedeelte en klaar.. Zoveel simpeler dan nu. Nu is én alles door de war, én daardoor weet niemand waar die moet kijken... Je kan d'r nog mee bezig zijn, maar dit is wel ongeveer hoe 't eruit moet zien. Het is gecompliceerder gemaakt terwijl je ook gewoon een checkbox had kunnen klikken om dat gedeelte privé te maken voor buitenstaanders en niet privé voor mensen met het iTG lidmaatschap ding en de rest zoals admins en clan leaders.

Status
    Administrator
    Gamer IDs

Er is gister avond besloten met de PS3 squad leaders om geen wijziging aan de indeling te doen, echter zullen de ps3 squadleaders wel in een bovenliggend forum de trainingen kunnen posten. De opzet die jij in je reactie neer zet xperius is die van een community en niet van een clan. De squad leaders achten verandering aan het forum verder niet noodzakelijk. Zoals met hun is besproken nodigen zij zelf potentiële nieuwe squad spelers uit om mee te laten trainen.

Status
    Xperius's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: Xperius

Tja. Denk dat het aantal aanmeldingen bij de trainingen dan alleen nog maar minder worden. Vind het niet goed geregeld. Echt waar.

Ik vind dat het makkelijker kan en tot die tijd zal je mij ook niet meer terug vinden in de clan sectie.. Dat betekend dat ik niet participeer aan wars en trainingen tenzij het nodig zal zijn i.v.m net te weinig aanmeldingen, maar ik meld me nergens meer voor aan.

Jullie maken de clan meer kapot dan heel in mijn visie, en dat begon al met wars, en nu met het hele clan gedeelte naar de klote te helpen.

Status
    dglavimans's schermafbeelding
    Clan Management
    Gamer IDs

Gamertag: DNking11 PSN ID: dgking2008 Steam ID: dglavimansp3c

Beste Xperius,

graag wil ik je uitnodigen om met mij en een aantal andere leaders een gesprek aan te gaan, mijn email adres is dglavimansp3c@live.nl voeg deze gerust toe. Gister hebben ik en de overige mensen die gemoeid zijn in de opzet een afweging gemaakt, die van communitie of die van clan. Ik ben ervan overtuigd dat de huidige opzet ons verder zou brengen als clan zijnde en dit is waar wij op willen doelen. De community gaan we niet vergeten, echter hebben wij wel een goed idee welke kant we op willen met de clan en dit is voor het hoogst mogelijke met het materiaal dat we te bieden hebben. Ter zijne tijd, gok voor de dag om is word er veel meer duidelijk voor onze leden, ik weet dat dit de afgelopen dagen een beetje mis is gelopen en hiervoor wil ik mede mijn excuses aanbieden.

Echter ben ik van mening dat het willen doordouwen van een idee en vervolgens het onderstrepen van nergens meer aan mee te doen gevaarlijk, dit is niet de manier waarop ik naar leden wil gaan luisteren, hoor en wederhoor wil ik hierbij best doen maar met het willen forceren kom je bij mij persoonlijk geen stap verder.

Graag wil ik je dus nogmaals uitnodigen op MSN en dan hoop ik dat we elkaar wat meer begrijpen.

Status
    Brigadier92's schermafbeelding
    Administrator
    Gamer IDs

PSN ID: brigadier92

Sluit me aan bij het verhaal van dg, als je iets kwijt wil moet je bij ons zijn en niet op het forum. Dus pm een van ons of ga het gesprek aan via msn.

mvg,
    Brigadier92

one shot, one kill, no luck, pure skill.

Status
    Resureyu's schermafbeelding
    -=All Time ITG Legend=-

1 gebruikers vonden deze post behulpzaam.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xperius Bekijk bericht
    Tja. Denk dat het aantal aanmeldingen bij de trainingen dan alleen nog maar minder worden. Vind het niet goed geregeld. Echt waar.

Ik vind dat het makkelijker kan en tot die tijd zal je mij ook niet meer terug vinden in de clan sectie.. Dat betekend dat ik niet participeer aan wars en trainingen tenzij het nodig zal zijn i.v.m net te weinig aanmeldingen, maar ik meld me nergens meer voor aan.

Jullie maken de clan meer kapot dan heel in mijn visie, en dat begon al met wars, en nu met het hele clan gedeelte naar de klote te helpen.
    Je moet natuurlijk ook begrijpen dat het niet van 1 iemand komt maar van meerdere en dat er meer dan uitvoerig is over gepraat en gediscussieerd. Zo'n idee wordt er dus echt niet doorheen gedrukt. Mocht het onverhoopt niet lopen dan zullen de jongens er zeker naar kijken wat er verbeterd aan kan worden. Als dat zo is dan mag je weer verder klagen en janken....

Thread Information

Users Browsing this Thread

Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten