Ik heb premium... nieuwe assignments en wapens enz zijn wel tof ma had mss beter gewacht tot die goedkoper is
50 euro is wel e beetje aan de dure kant voor wa ge voor de moment in ruil krijgt.
Ja, ik ga premium kopen!
Ben al lang in bezit van Premium!
Nee, geen interesse!
Ik heb premium... nieuwe assignments en wapens enz zijn wel tof ma had mss beter gewacht tot die goedkoper is
50 euro is wel e beetje aan de dure kant voor wa ge voor de moment in ruil krijgt.
heb um afgelopen dinsdag gehaald/gekocht....gistere alle assigments gehaald dus nu nog lkkr knallen op de kleiner maps!!
blij dat ik um gekocht heb, mes is ook wel kicke en de enwe wapens zijn egt stoer
Ik snap niet altijd dat gezeik nog over DLC. Idd is sommige gevallen is het wel erg opvallend dat er iets uit het spel gelaten is en wat later als DLC komt.
Maar kom op bij BF3 zijn het toch 4 nieuwe mappen en shit per DLC. Hadden ze BF3 uit moeten stellen en dan gelijk die mappen mee moeten geven?
Maar in dit geval mag er wel een 10tje af voor de mensen die al B2K hebben.
Ik weet nog niet of ik het ga kopen. Heb er op dit moment nog geen behoefte aan.
Omdat je vroeger beloond werd omdat je je spel gekocht had kreeg je gratis 'DLC'. Voor een DLC is dit een hele mooie.
There's a storm coming.
Tegenwoordig wordt een game gebruikt om nog meer geld aan te verdienen, daarom is het fout. Niet alleen bf3, maar alle grote ontwikkelaars in het algemeen doen dit...
Dus gewoon een goeie marketing actie, als het knikkertje éénmaal rolt volgt de rest vanzelf.. en zo is het ook voorbeeld is Battlelog. Maar goed aan de andere kant speel je wel een spel waar echt voor de meeste mensen zuur verdient geld is denk ik zo, €100 voor een game is aardige manier van kosten drukken voor EA & DICE
Dus wie weet houden we zo meteen wel alleen maar, zoals de goede oude tijd met bf2 de echt hardcore Battlefield 3 gamers over..
Twitter: @iTGclan | Algemene: Clan Info | Clan Gaming: Clan Games | iTG Clan Pagina
hij is net geinstaleerrd, ga het zo ff spelen... ben benieuwd
Ik kijk nog wel ff, eerst de rekeningen betalen enzo
Maar zal er ongetwijfeld wel aan moeten geloven
The best thing about insanity is that you're the only person not bothered by it.
QQ is OP, Nerf please...Disclaimer: Don't take me toooo serious ( I sure as hell don't ). Just here to have a good time
ik heb de premium net gekocht, kga hem nu direct proberen...
Ik speel battlefield 3 wel ff voor een maandje en dan kijk ik wel of premium voor 50,- wel toegevoegde waarde voor me heeft.
Zoals @JeRn; ook doet, hij heeft het spel ook pas een paar dagen, het is toch ineens even een spel voor 100 Euro.. niet niets..
Twitter: @iTGclan | Algemene: Clan Info | Clan Gaming: Clan Games | iTG Clan Pagina
Het leuke bij dit soort fratsen is dat in de orginele game er misschien maar 2 mappen zitten die je leuk vindt waar je 50 euro voor betaald hebt, om vervolgens nog eens 50 euro neer te leggen voor nog meer extra mappen waar er misschien ook maar 1-2 leuke tussen zitten. Hetzelfde geld voor gamemodes.
Dat betekent dat je 100 euro neerlegt voor 3-4 leuke mappen en gamemodes.
Vind het zonde geld.
Ik heb BF3 al wel op de PS3 gespeeld en daarvan vond ik alle grote mappen helemaal geweldig, vooral caspian border en operation firestorm. Heb Back to karkand geshared gekregen (gratis van een vriend) en daarvan waren de grote mappen voor mij ook geniaal, dus premium zal ik wel halen, alleen zijn kleinere maps zoals bij close quarters wel ff wennen, want die speelde ik bijna nooit.
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers