Bekijk resultaten enquête: Welke Tablet heb je ?

Aantal stemmers
8. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Asus Transformer (Andriod )

1 12,50%
  • Samsung Galaxy TAB

3 37,50%
  • IPad 2

3 37,50%
  • IPad '3'

1 12,50%
  • Andere Andriod tablet

0 0%
Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: Welke tablet heb je ( en waarom)

Status
    DutchFIX's schermafbeelding
    iTG Addict

Question Welke tablet heb je ( en waarom)

Hoi,

Zomaar even een poll om te zien wat er hier leeft op Tablet gebied. Tablet's worden steeds meer gemeengoed als is de aanschaf voor sommige nog net even een stap te ver.

Dus simpele vraag : welke tablet heb je en eventueel in de reply's waarom heb je die keuze gemaakt en waar gebruik je hem voornamelijk voor ?

Dutch.

- - - - Samengevoegde post - - - - - -

Om Zelf maar even te beginnen.

Ik heb zelf de beschikking over een Asus Transformer 32Gb met Keyboard dock. (Tegra2)
    Ik heb zelf al een android telefoon dus dat maakte het allemaal wat makelijker. Ook ben ik niet echt gecharmeerd van de Apple strategie en ondanks dat Apple opzich top producten maakt, heb ik de mening dat veel Apples worden/zijn aangeschaft op de marketing en uitstraling van het merk. Iets wat ze bij Apple erg goed doen.

Maar ik wou toch wat meer dan een Ipad.. Meer uitbreidings- en aansluit mogelijkheden en het keyboard dock met accu is toch erg prettig om te hebben.

Nadeel van de Asus transformer lijn is wel dat de hoeveelheid accessoires erg tegenvalt. Zeker in het begin van de transformer line was het maar zeer beperkt.
    Wat dat betreft heb je bij Apple een woud aan accessiores en mogelijkheden beschikbaar.

In eerste instantie had ik deze tab aangeschaft om te gebruiken tijdens mijn opname/verblijf elders. Nu gebruik ik hem wat minder maar is het wel altijd handig om hem tijdens het tv kijken even te gebruiken als de reclames voorbij komen. Ook even snel iets checken op facebook e.d.

D

Status
    Fury's schermafbeelding
    iTG Addict
    Gamer IDs

Gamertag: RSFury PSN ID: Fury_NL

Standaard Re: Welke tablet heb je ( en waarom)

Ik heb de ASUS Transformer Prime 32GB met dock. Ik had ervoor de normale Transformer zonder dock, dat was rond Augustus 2011 nog de beste tablet op de Markt. Ik merkte al snel dat ik de dock toch wel graag wilde hebben. Aangezien de Prime bijna uit kwam en de dock van de Transformer 1 wel 150 euro kost, heb ik toen de Prime gekocht. Het kost wat, maar dan heb je ook wel wat want deze tablet is moker snel.

De Prime is, in tegenstelling tot de Transformer, heel dun en weegt maar ong 500 gram. De tablet heeft een Tegra 3 chip, wat betekent dat er maar liefst 4 cores aan de slag worden gezet. Is de tablet minder druk, dan neemt een 5e compagnon core het werk over. Ik ben ontzettend blij met mn tablet en ik ben er van overtuigd dat dit de ideale combinatie van netbook en tablet is.
    LG Nexus 4, ASUS Nexus 7, ASUS Zenbook Prime Ultrabook, Xbox 360 Elite, PS3 Slim, Nintendo 3DS

"Breezertje ananas, dubbel Whiskytje; doen we helemaal niet zo moeilijk over!" - Tropical Danny (Toppertje)

Status
    Xperius's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: Xperius

Ik heb de Galaxy Tab 8.9, simpelweg omdat ik mijn broers 10.1 (Geen Galaxy Tab) ontiegelijk lastig vond om mee te werken, in de zin van browsen en typen dan, LOL, mij zal je niet aan 't werk zien
    Maargoed, omdat het scherm dus hoger is, vond ik het al snel genoeg een goede deal die ik bij een abbo kreeg. Al ben ik nu wel hartstikke teleurgesteld dat ik nog een van de weinige ben die een tab heb met 3.2 wanneer de rest allemaal al op 4.0 draait..

Verder ben ik er wel blij mee, zit geloof ik een Tegra 2 chippie in en draait tot nu toe nog alles helemaal top, maar straks wanneer die über core tabs komen zit ik weer opgescheept met een oud ding, helaas.

ff off-topic naar @Fury heb m'n tab geroot en CWM erop gegooid enzo, allemaal om er daarna achter te komen dat er geeneen ROM is die stabiel lijkt te zijn. Jammer jammer.

Status
    MightyMostert's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: MightyMostert

Ik heb een Samsung Galaxy Note. Geen tablet nodig omdat de Note al aardig groot is en verder precies hetzelfde doet.

- - - - Samengevoegde post - - - - - -

Ik heb een Samsung Galaxy Note. Geen tablet nodig omdat de Note al aardig groot is en verder precies hetzelfde doet.

Status
    DutchFIX's schermafbeelding
    iTG Addict

@Xperius; Ach het valt opzich wel mee wat je mist met 4.0. Het staat er bij mij ook op maar dat ik er nu echt veel verschil van zie.. nuehhhh.
    @MightyMostert; Die note is idd een geinig ding... ook wel eens naar gekeken enzo... Maar voor mij is het verschil met mijn Desire HD nu net dermate dat ik deze nu zou aanschaffen. Maar blijft een mooi apparaatje

Status
    Tuureluur's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: Tuureluur2008

Hier een iPad 3. Na dat ik zo enorm tevreden was met mijn iPhone 4 werd ik verliefd op de iPad 2. Eigenlijk alles wat ik al deed met mn iPhone kon ik nu op een groter scherm lekker op de bank doen. Dingen downloaden en het een en ander bewerken doe ik wel op mn pc. Had dus geen laptop nodig. Altijd erg blij geweest met mn iPad 2 maar toen ik eenmaal de iPad 3 in het echt had gezien, en dan heb ik het vooral over het scherm, heb ik de iPad 2 verkocht. En wauw... Dat scherm, en de heerlijke soepelheid van iOS....

Hier ook nog een Apple TV2 staan en wat werkt dat allemaal heerlijk met elkaar :-)

Ja, hier een zeer tevreden gebruiker van Apple produkten. Zeer benieuwd wat de iPhone 5 gaat doen :-) Maar wil ook zeer zeker even spelen met die Galaxy S3!

Dikke kus voor je Naomi! Ik zeg maar zo: Ik zeg maar niks!

Status
    mikeymike's schermafbeelding
    Clan Management
    Gamer IDs

PSN ID: mikeymike_nl Steam ID: mikeymikenl

Ik heb even mijn verzameling nagekeken.
    Er liggen toch wel een aantal:

Android:

Dell Streak 5" voor mijn kinderen om me te gamen laten ze mijn toestel tenminste met rust.
    Creative Ziio 10" gebruik ik als e-reader
    En mijn laatste toevoeging is een HTC Flyer 16GB om snel op internet te zoeken.

Mijn grootste fout is een Windows 7 tablet, langzaam, zwaar(er zit een harde schijf in)
    I am part of the PC master race.

Status
    smaiden's schermafbeelding
    -= All Time iTG Legend =-

Heb zelf een jaartje geleden gekozen voor een iPad 2, op dat moment de beste tab op de markt. Volgens mij kwam net in die week de Galaxy Tab uit, zeer gelijkwaardig aan de iPad.

Als ik in de toekomst nog eens een nieuwe tab koop, dan wordt het wel een Android tab. Dit omdat ik ook met android bel, en dat makkelijker communiceert
    PSN Gamercards
    Need for Speed: Shift - Assassins creed 2 - Terminator Salvation - Fuel

Check mijn verkoophoek: KLIK!

Status
    MechromancerNLD's schermafbeelding
    Newbie
    Gamer IDs

Gamertag: MechromancerNLD PSN ID: MechromancerNLD

Samsung Galaxy Tab2 10.1

Gratis gekregen

Status
    NL_Johan_NL's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: NL_Johan_NL

Na veel twijfelen de Galaxy Tab 2 10.1 Zat te twijfelen tussen deze en Ipad 2 (aangezien ik ook een iphone heb). Maar op Android is nu eenmaal makkelijker apps ed te zetten dan op Apple.

Face the enemy
    aka GrimmNB_R3ap3r

Status
    MechromancerNLD's schermafbeelding
    Newbie
    Gamer IDs

Gamertag: MechromancerNLD PSN ID: MechromancerNLD

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NL_Johan_NL Bekijk bericht
    Na veel twijfelen de Galaxy Tab 2 10.1 Zat te twijfelen tussen deze en Ipad 2 (aangezien ik ook een iphone heb). Maar op Android is nu eenmaal makkelijker apps ed te zetten dan op Apple.
    Dat is mede een reden waarom ik niet meer aan een Apple ben begonnen. Apple en een Linux Netbook gaan niet samen. Moeilijk met muziek, apps, etc. Android is wat meer compatible, en dat merk ik met de tablet ook erg, gelukkig. Verder top apparaat die iPad verder.
    Twitter: @MechromancerNLD

Status
    j_e-r_o-e_n's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: j_e-r_o-e_n

ik heb nog de eerste ipad

Thread Information

Users Browsing this Thread

Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))

Labels voor deze thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten