Hoi,
Zomaar even een poll om te zien wat er hier leeft op Tablet gebied. Tablet's worden steeds meer gemeengoed als is de aanschaf voor sommige nog net even een stap te ver.
Dus simpele vraag : welke tablet heb je en eventueel in de reply's waarom heb je die keuze gemaakt en waar gebruik je hem voornamelijk voor ?
Dutch.
- - - - Samengevoegde post - - - - - -
Om Zelf maar even te beginnen.
Ik heb zelf de beschikking over een Asus Transformer 32Gb met Keyboard dock. (Tegra2)
Ik heb zelf al een android telefoon dus dat maakte het allemaal wat makelijker. Ook ben ik niet echt gecharmeerd van de Apple strategie en ondanks dat Apple opzich top producten maakt, heb ik de mening dat veel Apples worden/zijn aangeschaft op de marketing en uitstraling van het merk. Iets wat ze bij Apple erg goed doen.
Maar ik wou toch wat meer dan een Ipad.. Meer uitbreidings- en aansluit mogelijkheden en het keyboard dock met accu is toch erg prettig om te hebben.
Nadeel van de Asus transformer lijn is wel dat de hoeveelheid accessoires erg tegenvalt. Zeker in het begin van de transformer line was het maar zeer beperkt.
Wat dat betreft heb je bij Apple een woud aan accessiores en mogelijkheden beschikbaar.
In eerste instantie had ik deze tab aangeschaft om te gebruiken tijdens mijn opname/verblijf elders. Nu gebruik ik hem wat minder maar is het wel altijd handig om hem tijdens het tv kijken even te gebruiken als de reclames voorbij komen. Ook even snel iets checken op facebook e.d.
D

Welke tablet heb je ( en waarom)
Met citaat reageren

Jammer jammer.

Need for Speed: Shift - Assassins creed 2 - Terminator Salvation - Fuel

Favorieten/bladwijzers