ik blijf ook nog een hele tijd actiefalleen deze week en volgende week minder ivm stage..
ik blijf ook nog een hele tijd actiefalleen deze week en volgende week minder ivm stage..
Ik denk dat ik hier zo langzamerhand al vastgeroest zit. Weggaan is geen optie![]()
PSN: pinkStyleZ & BeastMode_NL
don't get into my vision, or else your live turns into a suicide mission! ;o
Ik mag niet weg van mijn reclasseringsambtenaar![]()
Ik heb levenslang.
PSN: pinkStyleZ & BeastMode_NL
don't get into my vision, or else your live turns into a suicide mission! ;o
Ik wordt hier al aangesproken als opa resu..![]()
Bent u ouder dan mij dan Opa Resu?
Dikke kus voor je Naomi! Ik zeg maar zo: Ik zeg maar niks!
Misschien niet maar ouder doen is ook een kunst![]()
tjah plakken.... misschien als ik alles op een rijtje heb dat ik er weer meer zal zijn, zowiezo ben ik te gehecht aan itg, dus naar een andere gamesite gaan zal niet (zo snel) gebeuren denk ik.
En je bent zo oud als je je voelt idd, op sommige dagen voel ik me 90 de agfelopen 2 maanden.![]()
gepensioneerde ITG`er
![]()
Ach zoals ik al 4 jaar doe eens bij een vaste groep altijd bij een vaste groep, en aangezien mijn vaste groep nu hier zit. zal dat ook nog een flinke tijd blijven
Denk dat veel actieve leden van nu niet de gouden tijd hebben meegemaakt dat je zat te buttonbashen op F5 omdat het in het offtopic topic zo druk wasIk blijf hier totdat internet niet meer bestaat of de site moet down zijn.
![]()
BNN, laat niet los.
Twittah: @BramHuijgen
Sergeant of the Master Sergeants Most Important Person of Extreme Sergeants to the Max!
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers