Iemand die deze game mode al gedownload heeft en zin heeft om samen met mij 2 vs 2 of 3 vs 3 te spelen!
Ik vind het leuk bedacht, maar met random lui komt het toch minder goed uit de verf!
PSN=Tinu-s
Iemand die deze game mode al gedownload heeft en zin heeft om samen met mij 2 vs 2 of 3 vs 3 te spelen!
Ik vind het leuk bedacht, maar met random lui komt het toch minder goed uit de verf!
PSN=Tinu-s
Eindhoven Eindhoven Eindhoven Eindhoven Eindhoven Eindhoveeeeeen, PSV word kampioen 2012!
Ik vind het moeilijk...
Vanmiddag een paar potjes 2 tegen 2 gespeeld en 2 gewonnen.. 1 verloren... Lujkt wel een beetje op een loterij
1v1 tot nu toe de hele tijd gewonnen, maar wel klote als de enemy de hele tijd ervandoor gaat, moet je weer wachten. 2v2 vind ik ook wel leuk, maar van face mode heb ik ook het gevoel dat de spawns best slecht zijn, je wordt zo snel genaaid.
Er moeten andere game modes in zoals CTF en S&D
´First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.`
`
´First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.`
`
Nice!
Ik haal nog geen moab in infected
Killstreaks is niet mijn ding. mijn hoogste killstreak is 16, in infected gehaald. hoger dan 10 kom ik niet
ja S&D zou echt cool zijn op die maps.
Ja die moeten er ook komen.
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers