Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: mijn ps3 fat doet heel vies help mij aub

Post mijn ps3 fat doet heel vies help mij aub

hey allemaal ik hoop dat jullie mij alstublieft kunnen helpen ik heb mijn eerste ps3 verkocht door geld problemen dit was en 80 gb fat deze heeft nooit harder geblaazen niets en heb nu 2 weken geleden een gekocht dat inorde is met aleen hier en daar geen vijzen niet meer maar deze speeld dit is ook en 80 gb fat ook geen problemen mee met overhiting ik heb dan nog eentje aangeschaft en 40 gb fat met nu nog altijd firmware 3.55 zalig is dit maar als ik deze aan zet gaat die goed ingank maar na enkele min draait de fan op maximum speed en ik heb er vandaag heel de dag met bezig geweest terwijl die zo hard blaazde en nu wou ik beginen overhallen van mijn ander ps3 toestel en ineens ging hij nog harder blaazen en kwam op het scherm ( ps3 overhit laat afkoelen en probeer later ps3 word afgesloten ) ik heb bij dees toestel koelpasta met silver vervangen de oude koelpasta tegoei verwijdert heb er nieuwe blu ray plus lezer in gestoken en deze speeld maar hoe kan ik deze maken dat deze niet zo hard blaast en niet afsluit omdat hij overhit ? en het vreemste is dat de 40 gb fat totaal niet warm word als het ps3 systeem het meld die is ijskoud en blaast ijskoude lucht mijn andere ps3 is warmer na 1 uur dan deze met zijn problemen help mij aub
    alvast bedank

Status
    Stollie's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

Gamertag: Stolliewood

Standaard Re: mijn ps3 fat doet heel vies help mij aub

Bewerkt je tekst effe en zorg dat er hoofdletters en punten staan. Waarschijnlijk gaat er dan iemand de moeite nemen om je tekst te lezen.

Status
    Fury's schermafbeelding
    iTG Addict
    Gamer IDs

Gamertag: RSFury PSN ID: Fury_NL

Tis inderdaad behoorlijk lastig om de aandacht erbij te houden tijdens het lezen
    LG Nexus 4, ASUS Nexus 7, ASUS Zenbook Prime Ultrabook, Xbox 360 Elite, PS3 Slim, Nintendo 3DS

"Breezertje ananas, dubbel Whiskytje; doen we helemaal niet zo moeilijk over!" - Tropical Danny (Toppertje)

Status
    Xperius's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: Xperius

Snap er helemaal niks van.. En je heb dus een PS3 met 3.55? Dat is toch die jailbreak firmware...? Ik denk niet dat iemand je daarmee wil gaan helpen aangezien je dan dus gewoon aan 't hacken bent, dan kan alles wat er dus mee gebeurt is ook aan jou, of degene die hem daarvoor had, veroorzaakt zijn, en is dat dus buiten Sony zijn garantie. Al hoeft dit niet de fout te zijn van de jailbreak, word hij toch niet meer gemaakt door Sony, maar misschien nog wel door een particulier, maar dan werkt hij ook nog maar voor even.

Met andere woorden, je bent in de val gelopen, en mag alleen nog maar meer betalen voor een defect ding wat je gaat reanimeren voor een maand of 3 en daarna weer dezelfde klachten krijgt.
    Laatst gewijzigd door Xperius; 19 juni 2012 om 02:38

Status
    beuk_nl's schermafbeelding
    !TG Member

De 3.55 firmware heeft weinig met zijn probleem van doen, ik zou kijken of ik echt de processorkoeler er weer goed op had gezet en of ik niet toevallig het snoertje ervan vergeten was, zo handig heb ik namelijk weleens een oude cpu van mezelf tijdens overklokken naar de andere wereld geholpen

btw: briljant stukje tekst man, 20 regels met tekst, anderhalve zin is relevant en nog niet echt helder, echt man je moet de politiek in, je hebt duidelijk talent

Status
    NLSoldaat95's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: NLSoldaat95 Steam ID: DutchSoldierboy95

Ik kom er inderdaad ook niet helemaal uit, maar ik denk dat je hulp vraagt hoe je je fan minder geluid kan laten maken? Google dat zelf maar, aangezien je zelf amper de moeite hebt genomen voor ons om een leesbaar stukje te schrijven.

Status
    Tuureluur's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: Tuureluur2008

Zelfs Google Translate kan hier niks mee...

Dikke kus voor je Naomi! Ik zeg maar zo: Ik zeg maar niks!

Status
    MightyMostert's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: MightyMostert

1 gebruikers vonden deze post behulpzaam.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hondadelsol Bekijk bericht
    hey allemaal ik hoop dat jullie mij alstublieft kunnen helpen ik heb mijn eerste ps3 verkocht door geld problemen dit was en 80 gb fat deze heeft nooit harder geblaazen niets en heb nu 2 weken geleden een gekocht dat inorde is met aleen hier en daar geen vijzen niet meer maar deze speeld dit is ook en 80 gb fat ook geen problemen mee met overhiting ik heb dan nog eentje aangeschaft en 40 gb fat met nu nog altijd firmware 3.55 zalig is dit maar als ik deze aan zet gaat die goed ingank maar na enkele min draait de fan op maximum speed en ik heb er vandaag heel de dag met bezig geweest terwijl die zo hard blaazde en nu wou ik beginen overhallen van mijn ander ps3 toestel en ineens ging hij nog harder blaazen en kwam op het scherm ( ps3 overhit laat afkoelen en probeer later ps3 word afgesloten ) ik heb bij dees toestel koelpasta met silver vervangen de oude koelpasta tegoei verwijdert heb er nieuwe blu ray plus lezer in gestoken en deze speeld maar hoe kan ik deze maken dat deze niet zo hard blaast en niet afsluit omdat hij overhit ? en het vreemste is dat de 40 gb fat totaal niet warm word als het ps3 systeem het meld die is ijskoud en blaast ijskoude lucht mijn andere ps3 is warmer na 1 uur dan deze met zijn problemen help mij aub
    alvast bedank

Voor de mensen die het niet begrijpen zal ik het proberen te vertalen

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met mijn Ps3, en ik zou graag wat feedback van jullie willen krijgen.
    Ik heb een 40GB Ps3 Fat. Deze heb ik 2 weken geleden gekocht. Hiervoor heb ik een 80GB Ps3 Fat gehad die ik helaas heb moeten verkopen ivm geld problemen.

De Ps3 draaid op de oudere Fimware 3.55 wat ik echt geweldig vind.

Het probleem is dat wanneer ik mijn nieuwe Ps3 aanzet, de ventilator na een minuut heel hard gaat blazen.
    Na een hele dag gegamend te hebben met veel lawaai begon de ventilator maximaal te blazen, en kwam de volgende tekst in beeld: "Ps3 is overhit en zal worden afgesloten"

Ik ben wat gaan hobbiën. Ik heb de Ps3 open gemaakt, en de koelpasta vervangen voor nieuwe.
    Ook heb ik er een nieuwe Blu-Ray speler in gezet welke goed werkt.
    Helaas is het probeem met de ventilator hiermee niet opgelost, en wordt de Ps3 elke keer na een tijdje afgesloten.
    Het vreemde is dat de Ps3 helemaal niet warm is. De lucht die eruit geblazen wordt is ijskoud.
    Dit was bij mijn andere Ps3 na dezelfde periode gebruik warme lucht.

Alvast bedankt voor de gebode feedback
    Laatst gewijzigd door MightyMostert; 19 juni 2012 om 15:35

Status
    the-loucky's schermafbeelding
    Banned
    Gamer IDs

PSN ID: The-Loucky

Ik heb even voor je gegooglt en heb hier een fan test gevonden misschien is dit wat: http://i.joystiq.com/2008/04/12/clea...k-n-easy-test/ het neemt 1 minuut in beslag en je hoef niet je ps3 weer helemaal open te maken.

Thread Information

Users Browsing this Thread

Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten