Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 43

Discussie: Arma 2 & DayZ

Status
    NLSoldaat95's schermafbeelding
    inTheGame Member
    Gamer IDs

PSN ID: NLSoldaat95 Steam ID: DutchSoldierboy95

Standaard Arma 2 & DayZ

Realistic "Zombies" with custom animations - These once human creatures will act and behave as if they have a heighten sense of hearing and smell but less sight, on top of that they use motion captured animations such as walking and eating from your unconscious body. If you look into any built up area you'll see them walking around waiting for their next victim which dares to venture in.

New weapons and vehicles! - Ever felt like you needed a Crossbow? Or maybe a less military like weapon? If you have then this is perfect for you as we have both of these created to high quality standards all ready for your use in this wasteland. On top of that you can even pick up the bolts fired from the Crossbow to reuse! Not only that we also have created custom vehicles which can be repaired and ridden around to show the world what you're made of!

Custom Medical System - ArmA II's magic medic feature is a thing of the past with this medical system - If you get shot, expect to bleed and to lose blood until you're bandaged up. Lost too much blood? Then expect to fall over unconscious. If you get shot in the leg then you won't be able to walk until you get morphine so you can man up. Pain is also a factor taken into consideration so without pain killers after taking an injury you'll continue to shake. This is medical at it's best!

Persistent Server - Fed up of spending so many hours working towards a goal or finding supplies and then the server crashes on you losing all your progress? Well with the DayZ server all stat's are saved to our external database so where ever you log off, whatever you have will be keep on you next time you come back in. This means you can spend however long you want doing what you want to do. As long as you don't die during the night!

Tons of new objects - We haven't just added in big things like weapons, we take pride in little details so expect to find things such as water canteens, a number of canned foods, junk and car parts (Along with more!) each of which have their own models, textures and UI imagery, once again all created to that high quality you expect in a full scale modification and we're sure you won't be disappointed with it. Nothing has been rushed.

Hunting and Survival - Eating and drinking is a core part of gameplay, you can tell if you need something by a very subtle GUI which doesn't effect the atmosphere, and if you don't fulfil those needs. You'll die. Wandering animals can killed and gutted (with the right tools) to gain access to their meat which can be eaten so you live longer but also to gain blood. For once these animals actually have a use.

Heavy Optimisation - The DayZ server has been designed to give the best play possible. Custom coding and edits have created a smooth running world which can easily have thousands of zombies spawned at once!

And Much More! - The only way to find out - is to survive!

Requirements:

ArmA II: CO
    DayZ Mod Files (Available on the downloads page)
    Balls

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hallo allemaal,

Laatst heb ik wat arma 2 DayZ gameplay gezien en het lijkt me erg vet om te doen met wat iTG'ers als zij toevallig arma 2 op de PC hebben.
    DayZ is een mod die nog in de alpha fase zit, deze wordt vaak geupdate. Deze mod draait om het overleven in een zombie wereld met andere spelers, je kan zelf kiezen om deze spelers neer te schieten, alleen laten of met ze meelopen als friendly. Voor dit spel heb je arma 2 Combined Operations nodig (Steam 25euro) en de gratis mod, heb het al geprobeerd om het via andere manieren aan de gang te krijgen, maar dat is niet mogelijk.

Zijn er iTG PC gamers die enthousiast zijn om dit te spelen of gamers die deze mod al spelen? Misschien dat we dan samen kunnen overleven.

Of zijn er eventueel 'normale' arma 2 spelers die wel eens online een potje knallen?

Voor meer info, check http://dayzmod.com/
    Laatst gewijzigd door NLSoldaat95; 24 juni 2012 om 10:28

Status
    mechiel11's schermafbeelding
    inTheGame Member
    Gamer IDs

PSN ID: FiiD_RoCKzz Steam ID: Jogixx

Standaard Re: Arma 2 & DayZ

Zou het graag willen spelen maar heb er geen 25 euro voor over voor een alpha versie..

|
    YouTube | Twitter |
    Kill them, before they kill you !
    PSN ID: FiiD_RoCKzz

Status
    gazhims3lv's schermafbeelding
    inTheGame Member
    Gamer IDs

PSN ID: gazhims3lv Steam ID: gazhims3lv

Kan je in alle gebouwen en zijn er voertuigen?

There's a storm coming.

Status
    inTheGame Member
    Gamer IDs

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gazhims3lv Bekijk bericht
    Kan je in alle gebouwen en zijn er voertuigen?
    Volgens mij kan je bijna of alle deuren/hekken etc openen.
    Je kan voertuigen gebruiken in DayZ, maar die staan net gebruiksklaar, je moet er eerst onderdelen voor vinden om die auto op te knappen, je kan er zelfs anderen mee overrijden als je geluk hebt zoals in het filmpje, maar dan sterven ze nog niet volgens mij, aangezien er niks in de chat stond (In de chat komt te staan wanneer er iemand dood is). (Auto gameplay toegevoegd aan startpost)
    Als een van de weinige mods slaat deze mod ook je progress op, dus de spullen die je bij je hebt, locatie etc. Als je dood gaat wordt je op een random plek gerespawned, maar dan ligt er altijd wel een stadje dichtbij om wapens te zoeken.

@mechiel11: 25euro is het spel zelf waar je alsnog honderden uren in kan verdwalen, de mod kost niks en er zijn nog meer mods maar deze is een van de beste. Door DayZ zijn ook de steam sales van arma 2 enorm gestegen, misschien dat arma 2 een kleine korting krijgt met de steam summer sales.
    ------------------
    Nog wat video's die de moeite waard zijn, aangezien je maar 4 per post kan plaatsen.

Het zal waarschijnlijk heel veel solo-overleven zijn, maar met een paar anderen zou ook erg vet zijn.
    Laatst gewijzigd door NLSoldaat95; 24 juni 2012 om 10:29

Status
    Vice's schermafbeelding
    Senior Forum Member
    Gamer IDs

Steam ID: moonstone42457

Hoor ook al het een en ander over Day-Z. Het schijnt echt heel gaaf te zijn!
    De map waarin je speelt is ook echt gigantisch.

Heb nu mn handen vol aan andere games, misschien koop ik hem wel in de nabije toekomst.

-Vice

Status
    Trillseeker's schermafbeelding
    Junior Forum Member

ziet er goed uit misch wat voor de toekomst

Status
    inTheGame Member
    Gamer IDs

Heb net gekeken voor wat vehicle video's en je hebt de volgende vehicles die je meestal eerst moet repareren:
    Helikopter Volgens mij 5/6man
    ATV 2man
    Motor 2man
    Jeep en normale auto (4man)

Deze voertuigen moet je ook onderhouden door engine blocks en benzine aan te vullen/repareren.

Btw, zoiets lijkt me ook leuk om met een paar man te doen:

Zelfs whiteboy speelt DayZ !
    Laatst gewijzigd door NLSoldaat95; 26 juni 2012 om 07:56

Status
    DutchFIX's schermafbeelding
    iTG Addict

Af en toe zou ik willen dat ik wat meer tijd heb voor andere games *zucht*

Status
    inTheGame Member
    Gamer IDs

Heb 'm net gekocht via steam en ben nu aan 't installeren!

Status
    Owning's schermafbeelding
    Administrator
    Gamer IDs

PSN ID: owning_y0u Steam ID: Owning_y0u Raptr ID: owning_y0u

Kan alleen maar zeggen Total Waste of money ;-) een uber slechte gameplay..

Status
    CBR1100xx-Vanish's schermafbeelding
    itG Squadleader
    Gamer IDs

PSN ID: CBR1100xx-Vanish Steam ID: VanishNL Raptr ID: CBR1100xx-Vanish

Ik ga hem zometeen denk ik ook maar ff van steam af kopen
    Soldaat voeg me anders ff toe op msn(PM)
    Be yourself no matter what they say.

Status
    inTheGame Member
    Gamer IDs

Nice Vanish, je hebt al een PM terug. Gebruik geen msn

Heb al 2uurtjes gespeeld en vind het erg leuk, alleen moet je elkaar wel opzoeken om samen te spelen wat best lang kan duren :/

@Owning: Bedankt voor je bijdrage, heel behulpzaam/professioneel.

Status
    DutchFIX's schermafbeelding
    iTG Addict

BTW als jullie zin hebben is het misschien leuker als je ook met elkaar kan praten tijdens het spelen.

Onze TS (teamspeak) server staat ervoor.. en een apart Arma kanaal is zo gemaakt..

geen idee wat jullie nu gebruiken om met elkaar te praten / teamwerk enzo ?

Status
    CBR1100xx-Vanish's schermafbeelding
    itG Squadleader
    Gamer IDs

PSN ID: CBR1100xx-Vanish Steam ID: VanishNL Raptr ID: CBR1100xx-Vanish

We zitten nu te typen op skype , ik moet ff kijken hoe ik mijn tritton op de pc aan ga sluiten. De backplate van mijn mobo staat een beetje bol en die duwt heel de tijd de optische kabel eruit...
    Be yourself no matter what they say.

Status
    inTheGame Member
    Gamer IDs

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DutchFIX Bekijk bericht
    BTW als jullie zin hebben is het misschien leuker als je ook met elkaar kan praten tijdens het spelen.

Onze TS (teamspeak) server staat ervoor.. en een apart Arma kanaal is zo gemaakt..

geen idee wat jullie nu gebruiken om met elkaar te praten / teamwerk enzo ?
    Daar dachten we al aan, hoef je geen arma kanaal voor te maken, kunnen we gewoon in een leeg gedeelte doen :p

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Thread Information

Users Browsing this Thread

Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten