´First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.`
`
Nou clan ops doen zou ik zeggen xd
dikke olifant jonge! op naar de samurai op lvl 50 ;D
PSN: pinkStyleZ & BeastMode_NL
don't get into my vision, or else your live turns into a suicide mission! ;o
Ik vind de embelms van level 6, 33, 44 en 47 wel vet :p
Nieuwe emblems uitvinden hebben ze inspiratie voor maar voor 10 nieuwe prestiges niet ll
´First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.`
`
Echt he. Als ze deze emblems hadden gedaan voor prestige was sowieso beter geweest.
en die prestiges die we nu hebbe zijn echt de lelijkste ooit,
1 tot en met 20 allemaal lelijk
Idd als 20 nou een olifant was geweest had ik sowieso tot 20 gegaan
Zijn geen nieuwe emblems... De emblems zaten er altijd al in maar waren nog nooit geactiveerd.
Opnieuw lid worden van de clan helpt bij mij ook niet.
Ik heb dat gedaan maar heb nog steeds geen nieuwe emblems gehad... Misschien als we level up gaan en een nieuw emblem verdienen dat we er 1 krijgen?
En anders wachten in de hoop dat ze het patchen...
Laatst gewijzigd door MightyMostert; 28 juni 2012 om 08:02
Ik denk dat we alleen de Emblem krijgen als onze clan het level van de emblem is en hem dan krijgt. Want als je bij emblems kijkt op mw3 is er geen plaats voor 10 nieuwe emblems. dus ik denk dat we 1 emblem krijgen en als we hoger zijn de eerdere weg gaat en vervangen word door de nieuwe.
jewel er is plaats op de 2e pagina van de emblems daar staan ook al 1 of 2 van je elite emblems. hoop echt dat ze snel die dingen erbij gooien ze zien er erg cool uit.
Even voor de duidelijkheid..
Komen deze nieuwe emblems nou tussen de bestaande emblems te staan in mw3 ?
Dat heb je zeker ja. Want de emblems zijn al maanden bekend dat ze op pagina 2 staan onder de slotjes op MW3.
Er zijn veel clans die al wel hun emblems hebben gehad en gebruiken. Wij horen de eerste 6 emblems al te hebben, maar blijven hangen net zoals de clantitels zonder naam dat doen.
Die blijven ook hangen, ondanks dat ik die nu eindelijk gehad hebt toen ik weer nieuw lid werd van iTG clan
Staan er al sinds de release van MW3 bij. Op pagina 2 van de emblems.
Check anders even op youtube naar secret emblems van MW3. Dan zie je al oudere filmpjes van de emblems
oja P.S @The-Loucky Niet zomaar iets posten op het forum omdat je het denkt. Als Modje zijnde moet je alleen juisthede plaatsen. Anders gaat je geloofwaardigheid omlaag als Mod zijnde :p
Laatst gewijzigd door MightyMostert; 28 juni 2012 om 13:10
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers