Beste leden,
Het is alweer een tijdje geleden dat we op zoek zijn gegaan naarvers bloednieuwe moderators. Maar nadat we het forum nog eens goed nagekeken hebben kwamen we tot de conclusie dat wij nog mensen konden gebruiken voor de volgende boards:
- Nieuws & Actualiteiten | Van deze persoon verwachten wij dat ze regelmatig wat nieuws plaatsen. Dat mogen topics zijn over leuke of rare dingen, maar af en toe ook oversaaiezwaardere kost. Verder is de bronvermelding heel belangrijk, het is jouw taak om ervoor te zorgen dat iedereen die nieuws post de bron vermeld en natuurlijk geef jij zelf ook het goede voorbeeld.
- Sport & Sportnieuws | Vraag me niet hoe ik als enige mod daar ben geëindigd, ik weet alleen dat wij iemand zoeken die WEL geïnteresseerd is in sport en daar dan ook dagelijks nieuws over wil posten en die het board actief en netjes wil houden.
- Multimedia | Hiervoor zoeken we iemand die voor de heetste films, de beste series, de laatste internethypes en denieuwste singles van Justin Biebermuziekstijlen van dit moment topics aanmaakt. Verder is het jouw taak om ervoor te zorgen dat de startposts er fatsoenlijk uitzien en voorzien is van de juiste tag.
Zoals ik al eerder zei heeft een moderator ook een voorbeeld-functie. Immers kan je van members niet verwachten zich aan iets te houden als jij het zelf ook niet doet. Het houd ook in dat je niet door het lint gaat bij het eerste beetje kritiek en je tijd en aandacht besteed aan al je posts, zodat deze er overzichtelijk en correct uitzien.
So? Do you think you're up for the job? Meld je dan snel aan door middel van het door Owning opgestelde formulier. Dat formulier kan je HIER vinden.
Wij zullen snel laten weten wie er 'the lucky few' zijn.
Met vriendelijke groeten,
Het IntheGame-modteam

.

Need for Speed: Shift - Assassins creed 2 - Terminator Salvation - Fuel

Favorieten/bladwijzers