Wel leuk om te zien dat iedereen nieuws berichten post nadat ze zich hebben aangemeld![]()
weet niet, hoe groot ben je ong.?
maar muppet je ziet zelf toch ook wel dat je dit soort reacties uitkomt als je met komt. Z'n reactie is natuurlijk ook nergens voor nodig, vooral niet als hier gor en jan en allemaal
gewoon een serieuze poging doen om mod te worden
Praesent in Lucem, Aliquam in Tenebris
Jullie moeten is niet zo zwaar tillen aan alles wat er op een foum gezegd wordt jezus hee. Jullie voelen je altijd maar aangevallenen spelen graag slachtoffertje.
Nou dit wordt wat? Serieus he wat is daar zo verschrikkelijk aan als iemand dat zegt? Ik zeg toch niet : Jezus wat een kneuzen moet dat mod worden ofzo? Jullie moeten allemaal echt eens een lesje ballen kweken krijgen hoor, als je op alles zo gereageerd als er wat gezegd wordt kan je het nogal eens druk krijgen en uiteindelijk een vet hard er aan over houden.
Oke zo kan die wel weer mensen, jullie moeten mensen straks ontopic gaan wijzen, houd dit dan zelf ook zo![]()
ik til het echt niet zo zwaar aan als je denkt hoor, mij kan het geen worst schelen wat jij allemaal uitkraamt. Maar als je nou je post eens terug leest, zie je dan zelf echt niet dat sommige mensen dit als een aanval opnemen, ook al is dat helemaal niet zo gericht?
Je zegt het misschien niet letterlijk maar lezend vanaf de post heeft het er alle schijn van dat je dat wel bedoeld, en als mensen daar dan weer terug aanvallend op reageren kun je toch gewoon uitleggen dat het helemaal niet zo bedoeld was ipv meteen weer een tegenaanval inzetten?
Praesent in Lucem, Aliquam in Tenebris
Maar succes hoor allemaal dat jullie maar hele grote verstandige moddjes mogen worden het is jullie gegund.
Graag verder ontopic mannen!!
Help Loucky om Mod te worden!
Muppie, ik heb het al vaker aangegeven, in het echte leven zit ik ook heel anders in elkaar, maar op internet mis je gewoon de klemtoon, de uitdrukken en de lichaamstaal die je in het echt wel ziet bij de ander. Dus dingen kunnen gewoon heel verkeerd opgevat worden op internet. Maar laat je daar niet door gek maken.
Ik ga niet liegen.. Ik dacht hetzelfde toen we Muppet local mod maakte van het nieuwe Collectors board..![]()
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers