Laat VdV eerst maar eens een wedstrijd uitspelen dan mag die weer in aanmerking komen voor een uitnodiging, talent zat maar een sportman van niets
Laat VdV eerst maar eens een wedstrijd uitspelen dan mag die weer in aanmerking komen voor een uitnodiging, talent zat maar een sportman van niets
was te verwachten dat hij weg zou gaan.
Dat is wel het persoon dat voor 75% verantwoordelijk is geweest dat WIJ een mooie 2de plek hebben gehaald op het WK, zoals ik op facebook ook zei, all die ego trippers er uit. zoals een V.Persie, een klaasjan Stuntelaar,Robben, afvallaay en dan nog maar niet te spreken over Willems..
Zonde dat van Marwijk weg is gegaan, het heeft niet eens aan hem gelegen dat ze de groepsfase niet door zijn gekomen. Het zijn dehoogmoedigevoetballers die niet als een team speelde.
Ik vind dat je willems hier niet op kan afrekenen, Dat jochie heeft uitstekend ze best gedaan hij kwam toch als beste der uit dan rest van het team. Van Marwijk had gewoon Butner moeten meenemen voor linksback positie.
Forza Ferrari!!
Hij was ZEKER niet een van de betere maar inderdaad die gast is pas 18. Hij heeft zijn best gedaan, en ik vind idd dat ie het nog redelijk heeft afgebracht tegen deze kwaliteit tegenstanders.
People change.
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers