Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Battlefield 3 Patch downloaden HELP!

Status
    Drakenjager's schermafbeelding
    iTG Addict

Exclamation Battlefield 3 Patch downloaden HELP!

Hallo

Ik heb vandaag Battlefield 3 gekocht. Maar wanneer ik wou spelen, moest ik nog een patch downloaden van 1 gb.
    Mijn playstation download heel traag en al na enkele minuten was de downloadtijd al 1200 minuten.

Is het mogelijk om die patch op de pc te downloaden en dan op mijn ps3 te zetten? Zo ja, waar zou ik dat kunnen downloaden?

of

Hoe kan ik mijn downloadsnelheid op de ps3 omhoog doen?

Alvast bedankt

Status
    the-loucky's schermafbeelding
    Banned
    Gamer IDs

PSN ID: The-Loucky

Standaard Re: Battlefield 3 Patch downloaden HELP!

Volgens mij kan dit niet. het enige wat je kan doen als je draadloos heb je ps3 aan een kabel vast maken. bijvoorbeeld tijdelijk van je pc. Of als je er erg vaak last van heb een ander soort dsl kabel kopen. Als je al kabel heb zou ik een Cat kabel kopen. Ik zelf heb een cat 7 kabel die kan 1000 mb/s er uit halen. Alleen in nederland hebben we nog niet zo snel internet. Je kan ook kijken voor een cat 6 kabel halen die kan 500mb/s er uit halen. Cat 5 250 mb/s etc.. Maar die kabels zijn wel erg duur.

Als je geen geld uit wilt geven kun je misschien bij een vriend of kennis langs gaan en vragen of je even je ps3 aan de kabel mag koppelen.

Status
    Drakenjager's schermafbeelding
    iTG Addict

Bedankt, een kabel aansluiten is niet meteen mogelijk... Misschien 'snachts een keer downloaden, want er zijn nog 5 andere 'actieve' toestellen (pc's) die zijn verbonden met het draadloos internet. Of anders ga ik voor optie 2: bij een vriend downloaden

Status
    the-loucky's schermafbeelding
    Banned
    Gamer IDs

PSN ID: The-Loucky

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Drakenjager Bekijk bericht
    Bedankt, een kabel aansluiten is niet meteen mogelijk... Misschien 'snachts een keer downloaden, want er zijn nog 5 andere 'actieve' toestellen (pc's) die zijn verbonden met het draadloos internet. Of anders ga ik voor optie 2: bij een vriend downloaden
    Geen dank, Ik wens je succes haha

Status
    Owning's schermafbeelding
    Administrator
    Gamer IDs

PSN ID: owning_y0u Steam ID: Owning_y0u Raptr ID: owning_y0u

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Drakenjager Bekijk bericht
    misschien even wat minder apparaten te gelijk laten downloaden... scheelt je zo al 20% resource per unit.

Status
    Zandhaas's schermafbeelding
    Junior Forum Member

Werkt dat downloaden van de PC en dan naar de PS3 zetten nog? Kweet dat het toen de PS3 net uit was nog mogelijk was maar goed er is ondertussen zoveel uitgesloopt...

Thread Information

Users Browsing this Thread

Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten