Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 67

Discussie: Overstappen naar KPN, do or don't?

Status
    the-loucky's schermafbeelding
    Banned
    Gamer IDs

PSN ID: The-Loucky

Standaard Re: Overstappen naar KPN, do or don't?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xperius Bekijk bericht
    En daarom wil ik zodra dit abbo is afgelopen naar Ziggo. Alleen Ziggo was Casema en met Casema was het ook drama. Mijn moeder gelooft nu dus niet dat ook maar iets goed is van de ISP's in Nederland maar ik heb nu ervaring met Ziggo bij mijn vriendin, en ik moet zeggen, dat bevalt me wel! Hoe duur is jouw abbo op Ziggo, Drunk? Want er is ook een mogelijkheid om uit twee categorieën films te kijken, en de andere dan betaald, is dat een soort van plan, of is dat 't standaard pakket? Lmao. Want dat lijkt me wel uber bruut zeg.
    Wij betalen 90 euro per maand, (alles in 1 extra + extra zenders) hebben onbeperkt bellen' snelste internet van ziggo 120 mb/s. Alle standaard digitalen zenders + andere zender pakketen is wel erg veel geld maarja. Ze beginnen binnenkort met het aanleggen van glas vezel en gaan we over naar ons brabant net.

Status
    Xperius's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: Xperius

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the-loucky Bekijk bericht
    Wij betalen 90 euro per maand, (alles in 1 extra + extra zenders) hebben onbeperkt bellen' snelste internet van ziggo 120 mb/s. Alle standaard digitalen zenders + andere zender pakketen is wel erg veel geld maarja. Ze beginnen binnenkort met het aanleggen van glas vezel en gaan we over naar ons brabant net.
    Sorry zit ff met m'n bek vol tanden nou.. 90 euro?! Allah Christ of Nazareth

Status
    Banned
    Gamer IDs

Sorry zit ff met m'n bek vol tanden nou.. 90 euro?! Allah Christ of Nazareth
    I know haha :p is veel geld maar wij gaan slim doen als glasvezel er is. De buren en wij gaan samen doen met 1 abbo. Ze leggen de glasvezel kabel bij ons aan. En wij nemen een 2e telefoon lijn voor de buren en trekken onze kabel naar de buren zodat hun het ook gebruiken. En de buren betaald ons 45 euro per maand. dus wij hebben alles wat er is voor maar 45 euro . En de buren zijn met zijn 2e en gebruiken bijna geen internet. Dus de snelheid daalt niet. En als de buren zelf een abbo afsluiten betalen ze minimaal 60 euro ofzo dus een win win situatie.
    Laatst gewijzigd door the-loucky; 4 juli 2012 om 01:23

Status
    MightyMostert's schermafbeelding
    inTheGame Member
    Gamer IDs

PSN ID: MightyMostert

Handig als je gebeld word..kunnen de buren opnemen.

Wij zitten via UPC en hebben geen glasvezel... krijgen we in dit pitoreske dorpje ook denk ik voorlopig niet...
    Dus zijn behoorlijk gebonden...
    Hadden eerst HD met 50Mb/s maar kwamen met af en toe een filmpje huren op 100 euro per maand wat echt te gek is...

Nu terug gebracht naar 25Mb/s en gewoon digitale tv en hebben nu gewoon 40 euro... nog steeds veel geld maar goed wat moet je anders..
    Heb iig wel Nat type 2 open :p ook wel wat voor te zeggen :p

Status
    Banned
    Gamer IDs

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MightyMostert Bekijk bericht

Wij zitten via UPC en hebben geen glasvezel... krijgen we in dit pitoreske dorpje ook denk ik voorlopig niet...
    Hadden eerst HD met 50Mb/s maar kwamen met af en toe een filmpje huren op 100 euro per maand wat echt te gek is...

Nu terug gebracht naar 25Mb/s en gewoon digitale tv en hebben nu gewoon 40 euro... nog steeds veel geld maar goed wat moet je anders..
    Wij nemen 2 telefoon lijnen, 1 die trekken we naar ons huis en de andere naar de buren. Elke telefoon lijn heeft een ander nummer

Status
    JeRn's schermafbeelding
    Super Moderator
    Gamer IDs

Steam ID: Jernnl

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the-loucky Bekijk bericht
    Let op dat je bij KPN, per tv en kasje extra per maand betaald (Digitaal tv)

Status
    DutchFIX's schermafbeelding
    iTG Addict

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MightyMostert Bekijk bericht

Tja, bij mij is het ook fors... Dik 75 euro per maand. 50Mb/telefoon weekendvrij/ TV Royaal HD DVR.
    Kan wel bezuinigen op de tv maar HD is toch wel lekker op een grote FHD t.v. En DVR komt de laatste tijd ook wel aardig van pas. Royaal heeft een paar leuke extra zenders die ik toch niet graag wil missen. *zucht* Voorlopig maar effe slikken... lig er niet echt wakker van verder.. maar is toch een behoorlijk maandelijkse afschrijving.

D

Status
    Owning's schermafbeelding
    Administrator
    Gamer IDs

PSN ID: owning_y0u Steam ID: Owning_y0u Raptr ID: owning_y0u

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gazhims3lv Bekijk bericht
    Ik heb Kpn en Nat 2 open
    maar geen I-Tv waarschijnlijk ;-)

@dglavimans, de nieuwe experia boxen zijn net zo'n ramp om over de pingtijden van kpn nog maar niet te spreken is toch van de gekke dat je als NL speller op een NL server een hogere ping hebt dan een Rus of iemand uit het oostblok..
    Blijf lkkr bij ziggo die halen wel de beloofde snelheden zowel up als down.
    Kabel vs Adsl/vDSL is altijd een verloren strijd gezien Coax het wint van een aDSL of vDSL lijn.

Hier even een korte Kabel , ADSL, Glasvezel vergelijking ;-)

Internet via de kabel
    In Nederland hebben we 2 grote landelijke kabelaanbieders: Ziggo en UPC.
    Enkele kleinere providers zijn Caiway en Zeelandnet.

Internetsnelheid
    De kabelaanbieders komen over het algemeen veel dichter in de buurt van de beloofde snelheid, én ze kunnen abonnementen leveren met veel hogere snelheden.
    De snelste kabelabonnementen zijn op dit moment meer dan 100 Mbit/s.

Internet via ADSL
    De koperen telefoonlijn is door middel van ADSL-techniek geschikt gemaakt voor snel internet en digitaal bellen.
    Aanbieders van zulke diensten noemen we ADSL-providers.

Half zo snel als beloofd
    Internet via de koperdraad is in de praktijk moeilijker op te voeren dan internet via de kabel. De snelheid van ADSL is gemiddeld de helft van wat wordt beloofd. Dat komt onder andere doordat de snelheid bij ADSL afneemt naarmate je verder van de wijkcentrale woont.

Tv snoept bandbreedte
    Een duidelijk nadeel van ADSL bij abonnementen vanaf 20 Mbit/s is dat IP-tv bandbreedte afsnoept van de internetverbinding. Dat kan oplopen tot 10 Mbit/s. Je kunt daar bij het downloaden of afspelen van internetvideo last van hebben. Bij kabel zijn die kanalen gescheiden en speelt dat probleem niet.

Internet via glasvezel
    Glasvezel is in opkomst. Wie sneller internet wil dan kabel en ADSL kan kijken of internet via glasvezel beschikbaar is op zijn of haar adres. Glasvezel kan honderden megabits per seconde leveren (XS4All heeft een 500 Mbit/s-pakket aangekondigd) en uploaden gaat even snel als downloaden.
    Glasvezel is nog lang niet in heel Nederland beschikbaar, maar wel op steeds meer plaatsen. Het is een beetje een kip-ei-verhaal: voordat glasvezel in een wijk of gemeente wordt uitgerold, moeten er voldoende huishoudens zijn ingeschreven. Eind 2011 beschikten 700.000 huishoudens over een glasvezelaansluiting.
    Kijk op www.eindelijkglasvezel.nl om te kijken of in jouw gemeente glasvezel al beschikbaar is of komt.

Glasvezel is natuurlijk het beste om te hebben maar is ook aan de prijzige kant. Als je puur naar kabel VS ADSL kijkt zijn de mensen die ADSL hebben eigenlijk Ram gestoord (no offence ben der zelf ook 1 die nog steeds vdsl heeft.. )
    Laatst gewijzigd door Owning; 4 juli 2012 om 12:42

Status
    gazhims3lv's schermafbeelding
    inTheGame Member
    Gamer IDs

PSN ID: gazhims3lv Steam ID: gazhims3lv

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Owning Bekijk bericht
    maar geen I-Tv waarschijnlijk ;-)

@dglavimans, de nieuwe experia boxen zijn net zo'n ramp om over de pingtijden van kpn nog maar niet te spreken is toch van de gekke dat je als NL speller op een NL server een hogere ping hebt dan een Rus of iemand uit het oostblok..
    Blijf lkkr bij ziggo die halen wel de beloofde snelheden zowel up als down.
    Kabel vs Adsl/vDSL is altijd een verloren strijd gezien Coax het wint van een aDSL of vDSL lijn.
    We hebben alleen Internet en Telefonie bij Kpn, Tv hebben we bij ziggo.

There's a storm coming.

Status
    Banned
    Gamer IDs

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeRn Bekijk bericht
    Let op dat je bij KPN, per tv en kasje extra per maand betaald (Digitaal tv)
    Ik neem geen kpn zoals je in mijn vorige post kan lezen. Wij nemen ons brabant net

Status
    DrunkSoldier's schermafbeelding
    -= All Time iTG Legend =-
    Gamer IDs

PSN ID: DrunkSoldier

Hoe duur is jouw abbo op Ziggo, Drunk? Want er is ook een mogelijkheid om uit twee categorieën films te kijken, en de andere dan betaald, is dat een soort van plan, of is dat 't standaard pakket? Lmao. Want dat lijkt me wel uber bruut zeg.
    ik betaal 50E in de maand, heb ik 50 mb/s, telefoon en digitale tv, maar ik heb verder geen extra zenders of films of wat dan ook.
    Check out my Youtube Channel

"Gamen met bier in de hand, maakt het leven plezant!"

Status
    dglavimans's schermafbeelding
    Clan Management
    Gamer IDs

Gamertag: DNking11 PSN ID: dgking2008 Steam ID: dglavimansp3c

Ik zou sowieso naar KPN glasvezel gaan anders lever ik in. Maar nu weer problemen met Ziggo, veel uitval en niemand lijkt te weten waar het aan ligt. De router krijgt de schuld terwijl deze nooit degene is die eruit klapt Wij betalen zo 140 per maand denk ik met alle pakketten en alles en dan mag je wel wat verwachten. Ik ga maar weer is in de router en modem rommelen kijken waar het aan ligt..

Die Experia box doet het hem ik wil natuurlijk wel kunnen gamen, maar ik kan daarbij toch ook gewoon mijn sitecom router zetten?
    Van Ziggo krijgen wij nu ook een modem+router, ooit en tot die tijd is het maar aankijken of het internet weg valt of niet Word steeds meer de KPN glasvezel kant in getrokken. Het moet het gewoon doen nu valt die toch paar keer per dag eruit. Wat best irritant is want dan heb ik weer een loss met fifa Maar als het bij KPN ook niet veel beter is

Status
    DrunkSoldier's schermafbeelding
    -= All Time iTG Legend =-
    Gamer IDs

PSN ID: DrunkSoldier

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dglavimans Bekijk bericht
    Ik zou sowieso naar KPN glasvezel gaan anders lever ik in. Maar nu weer problemen met Ziggo, veel uitval en niemand lijkt te weten waar het aan ligt. De router krijgt de schuld terwijl deze nooit degene is die eruit klapt Wij betalen zo 140 per maand denk ik met alle pakketten en alles en dan mag je wel wat verwachten. Ik ga maar weer is in de router en modem rommelen kijken waar het aan ligt..

Die Experia box doet het hem ik wil natuurlijk wel kunnen gamen, maar ik kan daarbij toch ook gewoon mijn sitecom router zetten?
    Van Ziggo krijgen wij nu ook een modem+router, ooit en tot die tijd is het maar aankijken of het internet weg valt of niet Word steeds meer de KPN glasvezel kant in getrokken. Het moet het gewoon doen nu valt die toch paar keer per dag eruit. Wat best irritant is want dan heb ik weer een loss met fifa Maar als het bij KPN ook niet veel beter is
    bij ziggo hebben ze nu wel goede modem+wifi in 1, heeft me vriendin ook, werkt wel goed dacht ik
    Check out my Youtube Channel

"Gamen met bier in de hand, maakt het leven plezant!"

Status
    gazhims3lv's schermafbeelding
    inTheGame Member
    Gamer IDs

PSN ID: gazhims3lv Steam ID: gazhims3lv

Bij ons zal het nog wel 10 jaar duren voor er glasvezel ligt.. hier ligt nog niet eens kabel

There's a storm coming.

Status
    dglavimans's schermafbeelding
    Clan Management
    Gamer IDs

Gamertag: DNking11 PSN ID: dgking2008 Steam ID: dglavimansp3c

Ja maar moeten we die modem wel krijgen Nu is het meer afwachten met een modem die er steeds uit klapt. Hoop dat die snel komt

Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Thread Information

Users Browsing this Thread

Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten