Ik doe mee:duitsland
Ik doe mee:duitsland
Top dat je weer mee doet! je staat erbij
ik doe mee!
het liefst Spanje (als er een plek vrij komt) als dat niet kan Duitsland en als dat niet kan België
- - - - Samengevoegde post - - - - - -
ik doe mee!
het liefst Spanje (als er een plek vrij komt) als dat niet kan Duitsland en als dat niet kan België
Dan zet ik je nu bij Duitsland, moet je maar even aangeven als Spanje weer vrijkomtSucces! Duitsland zit nu vol.
Nog 5 mensen jongens, dit moet lukken toch?
Duitsland heeft nu 5 man...
Dan word yc belgie. Tis nog best een gedoe als ze sterds wissele hehe.
ik had spanje gekozen maar ik wil dat graag veranderen in nederland. stuur ff een berichtje terug als dat gaat
Done.
Komop mensen nodig je vrienden uit of de mensen in je psn lijst dan zitten we vol!
Ben je ziek beuk? Je kucht nogal vaak :p
HahaIk weet dat yves moest reageren als ze vrij waren maar ik zou dat graag voor hem willen doen aangezien hij altijd alleen (speciaal (A)) voor de toernooien en competities online komt en hij omdat ie half spaans is zo graag spanje wilt zijn
![]()
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
Had het al aangepast inderdaad.Ook lekker half spaans die heeft qua ek en wk dus veel plezier gehad de afgelopen jaren haha
Laatst gewijzigd door dglavimans; 1 augustus 2012 om 15:23
Ja hij wel, de 'goede' keuze maken tussen Spanje en Suriname is dan ook makkelijker dan Spanje en Portugal![]()
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
Hey, ben pas nieuw hier maar zou wel willen meedoen! Geef mij maar Rusland![]()
Oke dan, welkom hier je staat erbij!
Nog 4 mensen, we kunnen het!
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers