In dit topic kan je praten over voetbal, FIFA 12, de clubs, het toernooi enzovoort, ach jullie kennen het principe![]()
In dit topic kan je praten over voetbal, FIFA 12, de clubs, het toernooi enzovoort, ach jullie kennen het principe![]()
Laatst gewijzigd door Owning; 26 juli 2012 om 16:16
Ziet er goed uit Dgtje
Nog een suggestie voor een team? Uruguay en brazilie vond ik wel geinig om mee te spelen maar die zullen wel niet mogen op een EK![]()
Nee helaas nietNaja je bent er vroeg bij, zelf kon ik niet spelen met Nederland of Spanje maar kon ik erg lekker spelen met Italie, 2 goeie spitsen, Pirlo ook nog erg leuk team om mee te spelen.
Ziet er goed uit man! Hopelijk verloopt het toernooi goed en voorspoedig. Veel succes!
Ik ga het met de Duitsers proberen. Ik ben ook geen fan van Nederland en Spanje.
Met dank aan TraXxii!!
Anders wat dgtje; je eerste spelregelmomentjestel ik ben een groot fan van Seedorf mag ik die in het elftal zetten of niet? dus standaard ploegen of mag je ook spelers uit de nederlandpoule halen?
Thx man, jij ook succes![]()
Weetje Nederland vond ik echt een slechte verdediging hebben en ook scoren ging niet zo makkelijk (dat betreft lijkt het heel veel op Nederland...) maar ook bij Spanje liepen de spelers gewoon niet lekker mee, met die standaard van Italie is het al veel makkelijker tikken met het 4-1-2-1-2 systeem.
Edit: zou het erbij zetten, gewoon standaard ploegen met de laatste patch gedownload.
Nog een week om weer te leren voetballen, dit is echt compleet anders dan UT, zo traag allemaal, niemand die ook maar enig risico neemt in een wedstrijd, rare botsingen, elke wedstrijd een penal mee en tegen, en spelers die dwars door 2 verdedigers schijnen te kunnen, kortom uur gespeeld 1 grote brok irritatie![]()
Kheb ook al 1.5 maand geen fifa meer gespeeld en de laatste anderhalve maand daáaárvoor ook alleen maar fut gedaan hahaha :p
lekker frisse pauze gehad dus. was t ff zat na al die serieuze toernies. maar nu weer lekker opgeladen om recreatief te gaan knallen, benieuwd wat ik er van bakspeel het best met italie in europa, maar kan mijn PTtje toch niet in de steek laten.
- - - - Samengevoegde post - - - - - -
trouwens dg misschien leuk om ergens een best of three te doen vanaf bijv de kwart halve finale of finale? hoewel zo een best of one ook wat heeft natuurlijk![]()
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
Denk dat dit inderdaad vanaf de kwart finale gewoon word, had het er nu nog niet bijgezet omdat je altijd maar moet afwachten hoelang zo groepsfase duurt natuurlijk. Zelf vind ik de best of 3 ook leuker ook als je 1 wedstrijd slecht speelt is het niet meteen over maar krijg je eigenlijk nog een kans :p
Kan het me voorstellen jah, elke keer op toernooi niveau spelen, profclubs laten gaan omdat je moet oefenen met 1vs1, niks voor mij haha. Ik heb nu Italie, speelt wel lekker maar ga er ook niet veel meer aan veranderen, wat misschien in me nadeel werkt is dat ik weer aan het futten geslagen ben..
Mijn geheim ermee was om de standaard 4321 ermee te spelen. Gruwelijk met Rossi op rechts en Di Natale op links.. Daarachter het blok met in het midden als spelmaker Pirlo en naast hem De rossi en Marchisio... oei oei oei.
Achterin dan nog eens Chiellini Criscito Barzagli en die andere snelle jelle... onverslaanbaar
Maargoed.. ik moet met Nani-Ronaldo-Quaresma ook wel n beetje leuk kunnen spelenTis geen superteam en vooral achterin niet maar het gaat om de fun.. (tenzij ik tegen jeremy geloot wordt
)
Tijd geen fifa spelen is niet erg, dat pak je verbazingwekkend makkelijk weer opzolang je je tactieken nog maar goed hebt staan want fut is erg anders dan 1vs1
Frankrijk wordt wel mijn team, de 11 namen zijn ook bekend maar nu de manier waarop...de tegenstand online is ook niet best, erg aan het kutten met de opstelling en toch nu voor de 2de keer met 8-0 winnen
8-0 terwijl t niet loopt, hmm.
Hoe komt dat beuk?![]()
Mijn keeper is een monster. die haalde er net een ballen uitde 4 voorin en de manier waarop is wel hoe ik het graag zie en ik was echt dodelijk doeltreffend. maar het middenveld is wel zo bagger, totaal geen goede aansluiting aanvallend en verdedigend. nee echt het loopt gewoon nog echt niet naar mijn zin
en ik was natuurlijk afgezakt naar divisie 3 en daar hoor ik arrogant gezet niet thuis (5 gespeeld 15 punten, 24 voor 3 tegen)
Laatst gewijzigd door beuk_nl; 28 juli 2012 om 03:13
Haha ok, dat laatste verklaart veel. Maar euh 8-0 is gewoon klasseHoewel je met 4 voorin in divisie 1 (vooral snachts, in het weekend) het wel erg moeilijk kan krijgen soms.
Heb er wel weer zin in gekregen, morgen weer lekker thuis om te spelen![]()
Je ziet ze ook aanvliegen met de verdedigers niet te zuinig, even l1 drukken wachten en je kunt vrij op doel rennen, echt totaal geen niveau....
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers