Hehe, je moet ook naar andere mensen luisterenAlles alleen bepalen kan niet. Daarbij is hij de FIFA Squadleader.
Hehe, je moet ook naar andere mensen luisterenAlles alleen bepalen kan niet. Daarbij is hij de FIFA Squadleader.
Laatst gewijzigd door dglavimans; 30 juli 2012 om 18:29
even een vraagje
:komen er nog meer fifa toernooi's
want misschien is het dan een idee om een champignons lauge toernooi te houden
Laatst gewijzigd door BlackSkills123; 30 juli 2012 om 19:18
Jup toernooien en competities al zou dit wel pas met fifa 13 worden.
okee mooi
Let's Get Ready To Rumble
Eens lekker schitteren met Belgie!
Was ik vorige week slecht aan het voetballen maar erg dodelijk met de kansen is het nu compleet andersom, 16 schoten en amper een doelpunt...
Begrijp ik dat onze nival een ipv drie potjes wilthihihi
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
haha waarschijnlijk heb je het goed begrepen, ik zal even kleine uitleg geven waarom 1 potje mijn keuze is. Ik hoor steeds vaker dat mensen er minder plezier in krijgen en daarom niet blijven hangen. Mijn intensie met 1 pot is om het voor 'nieuwe' leden ook leuk te maken. Als ze 1 pot winnen, is het vaak lastig om een 2de gelijk er achteraan te winnen. En het verassingselement lijkt me er erg leuk aan... misschien dan eens een keer nieuwe winnaars... Het gaat om de lol, en dan mag geluk ook wel eens een rol speler. Daar tegenover staat dat er voorgaande potjes veel met best of 3 is gespeelt... Hierdoor wonnen elke keer de zelfde mensen, en ging de zelfde groep door. ik begrijp heel goed dat voor de trouwe en bekende leden (jullie) een best of 3 de beste oplossing is, stel dat je een keer niet in vorm bent, kan je de andere 2 potjes recht zetten.
Daarbij wilde ik ook het element van het EK erin houden, net als de spanning. Zou wat zijn als Portugal nog een kans had gekregen om spanje te verslaan, en zelf naar de finale van euro 2012 zou zijn gegaan... hahaha...
Hopelijk begrijpen jullie de keuze, en hopelijk beleven ook jullie net zoveel plezier in dit toernooi.
Wie wil oefenen met fifa kan me toevoegen![]()
Ik wil zometeen wel spelen. Even Li Jiao kijken. Is zo afgelopen vrees ik.
Is goed ik voeg je toe !
- - - - Samengevoegde post - - - - - -
nou laten we het maar niet over de scoren hebben![]()
Haha 5-0 en 9-2 (2 doeltrap cadeautjes). Ik zou als ik jou was nog even oefenen.![]()
ga ik ook gelijk doen xd
welke divisie speel je ?
Jeremy zin in een oefenpotje? zoja,voeg SuperJona010 toe.
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers