haal me er maar uit dgtje, niemand die concreet iets afspreekt, zal mijn schuld zijn natuurlijk, ik word er iig wel voor gestraft
ooh ik zat er net over na te denken mij fout had eerder contact moeten opnemen met je
ik ben vanavond heel de tijd online dus als je nog wilt kan het
Natuurlijk geld dit alleen voor mensen die niks zelf ondernemen en niks hebben gespeeld![]()
RubenVLD:
Geregistreerd 2 augustus 2012
Laatste activiteit 2 augustus 2012 00:18
Tijd Online 4 Minuten 3 Secondes
Waardeloos dus.
Nja, dan kan ik mooi invallen (y)
There's a storm coming.
Agreed. Ik maak t je er niet makkelijker op dg, maar what about jeffrey![]()
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
Die krijgt als die niet speelt geen winst en degene die inzer tonen krijgen 3-0 als dit nadelig uitvalt voor diegene die wel al heeft gespeeld vs hem laat ik m vervallen.
Yves en Rakeem tonen ook weinig initiatief tot spelen haha. Sorry, I've tried.![]()
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
Hoe zit het nu met die invallers want ik moet nog 2 matchen spelen?
Als je t topic leest weet je hoe en watnu ga ik pitten want om 2 uur de beslissing maken wie inzet toont en alles aanpassen heeft niemand zin in
- - - - Samengevoegde post - - - - - -
Als je t topic leest weet je hoe en watnu ga ik pitten want om 2 uur de beslissing maken wie inzet toont en alles aanpassen heeft niemand zin in
@BlackSkills123; waar blijf je? moet je niet zeggen dat je kan ook he![]()
There's a storm coming.
jaa was even eten maken heb je geaccepteerd
There's a storm coming.
Wordt zaterdag pas, kan de hele dag maar zeg even wanneer jij dan kan, dan plan ik de bbq en zeilen er omheen, geldt ook voor de anderen
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers