Oké.. vanaf 5 uur kan ik
Oké.. vanaf 5 uur kan ik
There's a storm coming.
ik trek me bij deze terug uit het toernooi
Ik heb niet optijd met NL_Beuk afgesproken
en als hij dan wilt stopen wint ik dat niet terecht
dus bij deze
Je hebt nog tot woensdag hoor vriend.. het is momenteel niet echt een optie om vrijwillig te stoppenBeuk, ik kan zaterdag trouwens niet.. zit dan in A'dam. Ben je zondag miss thuis? kan dan de hele dag behalve tussen 1700-2000
Overigens ben je wel lekker actief in tegenstelling tot sommige anderen (Swiepje!)
There's a storm coming.
Ik kan nu tot ongeveer 1 uur vanmiddag
Dinsdagavond is het enige moment dat ik nu nog kan, dus hopelijk kunnen jullie dan ook?
Ik heb voetbaltraining.
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
vanaf half 8 tot half 11 kan ik spelen, ben met andere dingen bezig dus meld het hier even als je kunt en noem de tijd erbij dan kom ik online
Ik begin net om half 8 met trainen en ben dan rond 10 uur thuis, maar kan daarna niet meer spelen.
Hoe moeilijk kan het zijn om in 2 weken tijd even een potje te spelen. Tijd maken is ook geen optie geweest zkrJa allemaal excuses van druk dit en druk dat , dat heeft iedereen en die voorkeur geeft ook iedereen aan vrienden, maar als je je opgeeft, weet je dat je 3 potjes fifa moet spelen en dat je tegenstander niet altijd aanwezig kan zijn op de beperkte tijden die jij kan.
Met dank aan TraXxii!!
Naja goed, ze geven niet aan wanneer ze kunnen maar eerlijk is eerlijk de keren dat ik online was heb ik ze ook gewoon niet online gezien, swiepje en blackskills zijn voornamelijk 's middags online en op het moment dat ik mijn ps3 aandruk zijn zij alweer weg
Als je nog kunt.. ik ben online
There's a storm coming.
@Arvaves Wanneer kan je onze achtste finale spelen?
3. Winnaar poule B - 2de Poule G
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers