ik snap niet hoe je je nat type naar open veranderd kan iemand me helpen
ik snap niet hoe je je nat type naar open veranderd kan iemand me helpen
Nou, begin ten eerste maar eens wat details te geven, wat is je ISP? En heb je een netwerk kabel in je ps3, of is het draadloos?
Xperius, hij was aan het boosten voor zijn 40 berichten, betwijfel of dat hij er echt mee zit...![]()
Be yourself no matter what they say.
Goh... ga me niet vertellen dat ie zo weinig verbeeldingskracht heeft dat ie niet een paar nuttige posts kan maken ???
Beetje erg lame zoiets...
Hoe kan je boosten?
![]()
Yamaha. 'Touching your heart'.
R1 all day every day.
door overal offtopic te gaan lullen... onzinnig gelul gekakel en zo te gillen mekkeren etc... onzinnige doelloze topics openen.. Ja Res is wel een aardig voorbeeld... dit btw ook...
En om dan toch even ontopic te gaan:
NAT type open maken... geen idee... iemand een idee hoe die gesloten krijgt? Want ik wil geen Host meer zijn met MW3 omdat je dan zo kakloos in het nadeel bent tov andere ivm host delay die erin gaat zitten dan... AARGHH$%#$@
DMZ naar IP adress van je computer of iets anders laten sturen, en UPNP uitzetten
Wat is er met host delay? Kben bijna altijd host, heb nooit ergens last van
Ik heb KPN en ging naar mijn routerinstellingen en zette uPNP aan
Laatst gewijzigd door Ricotjuhh88; 2 augustus 2012 om 23:47
als je gewoon uw upnp aan zet dan staat uw nat type open
Vreemd dat je dat niet opmerkt met MW3.
Dit is namelijk in het p2p syteem gemaakt waar de connectie helemaal op gebasseerd is.
Normaal is het zo dat wanneer jij host bent jij als eerst de informatie krijgt van spelers en vervolgens weer verzend.
Dit gaat heel snel maar levert voordeel op omdat jij eerder de info hebt dus jou tegenstander dan sneller het hoekje om ziet lopen dan hij jou.
Daarom hebben ze bij MW3 lagg compensation ontwikkeld dat het voordeel van de host te niet wordt gedaan.
Maar wanneer jij dus host bent krijg jij dus een klein beetje vertraging wat vaak eigenlijk net teveel is.
Hierdoor kan je dat ervaren als Lagg omdat je spel een klein beetje hapert.
Je ziet het ook vaak terug in de kill cam. Jij bent op jou beeld allang de hoek ergens om en wordt vervolgens nog steeds in je rug geschoten.
En dan kijk je in de killcam en blijkt het dat hij jou al killde voordat je de hoek omliep. De vertraging aldaar.
Maar helaas gaan ze er niks aan doen want ze hebben liever dat er 1 iemand nadeel heeft dan 5 man nadeel.
Je merkt het ook heel erg bij verversing van spelers. Vaak leaven mensen voortijdig. Niet erg maar daardoor komen er ook weer nieuwe mensen binnen in het spel die allemaal gaan connecten met jou als host zijnde. Dit geeft ook lagg aan jou en is niet leuk als je net 1 tegen 1 komt te staan met iemand. Geheid dat je het dan verliest.
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers