Iemand die al naar deze film geweest is?
Ik ben er afgelopen dinsdag heen geweest, en het is bij afstand de beste film die ik dit jaar gezien heb! Wat een spektakel.
![]()
Iemand die al naar deze film geweest is?
Ik ben er afgelopen dinsdag heen geweest, en het is bij afstand de beste film die ik dit jaar gezien heb! Wat een spektakel.
![]()
PSN Gamercards
Need for Speed: Shift - Assassins creed 2 - Terminator Salvation - Fuel
Check mijn verkoophoek: KLIK!
Klopt.. veel mensen zullen het misschien niet mee eens zijn maar vond hem beter dan The Dark Knight![]()
There's a storm coming.
PSN Gamercards
Ja idd.. maar als ik echt een keuze moet maken;
There's a storm coming.
Ik ben benieuwd, de vorige ook gezien maar misschien dat ik die toch opnieuw kijk, vanavond ga ik er iig naartoe.
Ik zal em binnekort ook maar eens gaan bekijken, alleen dan via de illegale manier![]()
I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!
Arme sloeber, zo een film moet je in volle kwaliteit in de bios kijken.. Of wil je zonder kaartje de bios in sneaken![]()
There's a storm coming.
I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!
Ik vind 'm zeker de moeite waard, hele goede film! Ik weet niet of deze beter is dan de vorige imo.
Hands down voor deze film.
Alles was gewoon goed in deze film, en vind hem dan ook beter dan de andere delen!
Goede film. Maar of hij nou beter was dan voorgaande delen? Ik vind van niet maar dat is tenslotte mijn mening.
Er zaten bepaalde scènes in die wat mij betreft weg gelaten hadden kunnen worden. Bijvoorbeeld de kansloze dialogen op de brug. Gaan we nou wel oversteken of niet oversteken? Zullen we tegen de agent blijven schreeuwen of gaat hij dan toch echt na tig waarschuwingen de brug opblazen? Ook het camera werk had beter gekund. Op diverse momenten zie je de acteur/actrice dubbel in beeld. ( En ja ik heb de film gewoon in de Pathé gekeken)
Maar Catwoman was wel weer über lekker in dat pakje, dat dan weer wel![]()
Yamaha. 'Touching your heart'.
R1 all day every day.
hooguit aardig. Veel onsamenhangende stukken.
Spoiler:
Leuke film, daar niet van, maar veel dingen waren onduidelijk. Gemiste kans als je het mij vraagt.
PSN Gamercards
Omg gasten, het is een film.. niet op waarheid berust. Niet alles hoeft realistisch te zijn.
Spoiler:
There's a storm coming.
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers