Join Inthegame
Je Spelers naam:
aKa FoCuSs
Leeftijd:
21
Iets over je zelf:
De naam is Jeffrey en ben geboren in Blaricum op 01-02-1991. Maar dat was simpelweg het ziekenhuis, leef nu al mijn leven in Almere. Sinds vorig jaar begonnen met werken wat ik dus nog steeds voor dezelfde baas doe. Elke dag gaat om 04:15 de wekker, maar ik ben dan wel weer om 12:00 vrij. Elk nadeel heeft zijn voordeel, of andersom. Grootste hobby is voetbal, voetbal en nog eens voetbal. Gamen komt dan op een vierde plaats.
Voor welk Platform:
Xbox360
Met welke games wil je inTheGame.nl Joinen:
Anders?
-
Heb je een headset:
Ja
Motivatie:
Speel sinds de release van de Xbox 360 al online, het begon allemaal met Gears of War. In die tijd begon ik ook met een clan die mooie resultaten boekte. Toen Call Of Duty 4 uitkwam speelde ik eigenlijk alleen nog maar CoD 4 in clanverband. Ik speelde op hoog niveau, maar na een tijd had ik het simpelweg te druk en kon ik geen tijd meer vrijmaken. Sindsdien speel ik vooral voor de lol met vrienden. Ik zou dit dan ook graag in clanverband doen, ik zag op Xboxworld dat jullie personen zoeken om het Xbox 360 gedeelte op zich te nemen. Ik zou dat graag doen. Ik ben overdag aan het werk maar vanaf drie uur tot een uur of tien ben ik beschikbaar. Ik speel op dit moment MW3 en Fifa 12. Ik hoor graag wat terug.
Hoe heb je ons gevonden?
Favorieten/bladwijzers