1. Beste Bezoeker, wij van intheGame heten jullie allen welkom op ons nieuwe forum.
    Wij hopen dat jullie net als ons snel gewend zullen zijn aan deze nieuwe omgeving!
    Meer informatie en voor BUGS die je tegenkomt kun je in: Het XENFORO Bug en probleem report draadje.... vinden.

Met vriendelijke groeten en veel plezier!

intheGame
    Administrators

Elite - De DLC Packs.

Discussie in 'Call of Duty: Modern Warfare 3' gestart door RatioBoost, 26 apr 2012.

1. RatioBoost

RatioBoost

Lid geworden:
    8 mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    0
    Ik heb gehoord over nieuwe wapens die zullen komen in de DLC packs van Elite. Of dit waar is weet ik niet zeker, ook hoor ik veel mensen praten over de Intervention van Modern Warfare 2, die zal terugkomen in een van de packs.

Ik vraag jullie om de dingen die je weet over de Elite DLC packs in deze discussie te noemen.

(Ik weet niet zeker of deze discussie al bestaat, maar ik zag er geen die over de DLC packs gingen)

---------- Bericht toegevoegd om 19:24 ---------- Vorige bericht was geplaatst om 19:12 ----------

2 Maps komen binnenkort voor de Ps3 uit: Foundation en Sanctuary
  2. Dennissch

Dennissch

Lid geworden:
    29 dec 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    0
    weet niet of er nieuwe wapens komen zou wel tof zijn!! als het goed is komen er nog wel 5 nieuwe prestige levels bij t/m 20 dan. voor de rest zullen er nog aardig wat maps uitkomen voor mp en spec ops.
  3. haagse070

haagse070 -= !TG Legend =-

Lid geworden:
    13 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    0
    Op firstlook vorig jaar nog voor cod uit was werd er gezegd dat ze met deze cod inderdaad nieuwe wapens konden toevoegen wanneer ze wilden. Zal wel vet zijn
  4. xl2ebornHero

xl2ebornHero

Lid geworden:
    1 mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    0
    Beter wel wapens, lijkt me wreed
  5. RatioBoost

RatioBoost

Lid geworden:
    8 mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    0
    Wanneer ze willen.. Daar moeten ze dan niet te lang mee wachten, Black ops 2 krijgt nu al flink wat aandacht.
  6. Dennissch

Dennissch

Lid geworden:
    29 dec 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    0
    Ja denk dat als black ops 2 uitkomt iedereen die gaat spelen tenzij die game echt waardeloos is maar dat lijkt me sterk.