1. Beste Bezoeker, wij van intheGame heten jullie allen welkom op ons nieuwe forum.
    Wij hopen dat jullie net als ons snel gewend zullen zijn aan deze nieuwe omgeving!
    Meer informatie en voor BUGS die je tegenkomt kun je in: Het XENFORO Bug en probleem report draadje.... vinden.

Met vriendelijke groeten en veel plezier!

intheGame
    Administrators

Mobile HTC One X

Discussie in 'Telefoons & Tablets' gestart door bacardiboy-dh, 23 apr 2012.

1. bacardiboy-dh

bacardiboy-dh -= !TG Legend =- Moderator intheGame Member

Lid geworden:
    8 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    190
    Wat is de HTC One X

De HTC One X wordt ook wel de HTC One XL genoemd en staat ook wel bekend onder de codenamen HTC Edge en HTC Endeavor. De HTC One X is een smartphone van het bedrijf HTC met een quad-core processor. De smartphone draait op Android 4.0 met een HTC Sense gebruikersinterface.

Verschillende versies en verschillende designs

Processor, geheugen en opslag

De internationale versie van de HTC One X heeft een 1.5 GHz quad-core Nvidia Tegra 3 processor met een vijfde "Battery Saver Core". In de Verenigde Staten en in Canada zal de HTC One X een 1.5 GHz dual-core Qualcomm S4 processor bevatten, omdat Tegra 3 en LTE niet goed samen gaan zal het apparaat daar ook anders genoemd worden, namelijk HTC One XL. Ook moet worden vermeld dat de Verenigde Staten de AT&T versie heeft en dat Canada de Rogers versie heeft die alleen 16GB aan ruimte heeft. The Image Processor op de HTC One X en de HTC One XL is HTC's ImageChip, een onderdeel dat in de meeste smartphones uit de HTC One serie zit.

Geluid

Het apparaat komt met het Beats by Dr. Dre enhancement geluid maar in Nederland niet met de bijbehorende koptelefoon.

Camera

De camera op de achterkant van de HTC One X is een f/2 8 megapixel camera met smart LED flash en een BSI-sensor en kan een autofocus uitvoeren in 0,2 seconden. Het apparaat kan video's opnemen in 1080p, 1920x1080 pixels. Onder de modi voor het maken van foto's zijn onder andere de High Dynamic Range, HDR, en Panorama. De camera aan de voorkant is een 1.3 megapixels camera.

[​IMG][​IMG]

Laatst bewerkt: 23 apr 2012
  2. Fury

Fury

Lid geworden:
    12 feb 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    0
    Mooi apparaatje hoor, ik mag aan het einde van het jaar pas mn Nexus weer inruilen. Ik vind dat HTC altijd erg mooie behuizingen heeft.
  3. bacardiboy-dh

Lid geworden:
    8 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    190
    Ja ik vind m heel strak! Niet zo strak als de Xperia S maargoed, de specs compenseren dat ruimschoots (op de 12 MP bij de Xperia S na) :)

Zal even foto's toevoegen.
  4. smaiden

smaiden -= !TG Legend =- intheGame Member

Lid geworden:
    10 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    0
    in november mag ik mijn abo weer verlengen, als tegen die tijd nog niet iets nieuws in uitgekomen, ga ik voor deze, of de galaxy s2

ik vind dit een erg mooie telefoon, echt super snel, en heel erg mooi helder beeld. Top dingetje!
  5. Tuureluur

Tuureluur intheGame Member

Lid geworden:
    14 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    155
    Heeft wel wat weg van een enorm dikke puist die camera... ;-)
  6. bacardiboy-dh

Lid geworden:
    8 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    190
    Ja en het customisen ervan gaat zo ver!Je kan echt van alles instellen, je widgets ook en dat vind ik ook heel vet. Helemaal personaliseren naar je eigen smaak.

PS - Tegen November is de Samsung Galaxy S3 al weer even uit :P
  7. NLSoldaat95

NLSoldaat95 intheGame Member

Lid geworden:
    3 aug 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    125
    Origin ID:
    NLSoldaat95
    Dan ga ik toch liever voor de Samsung Galaxy S3, heb in December mn verjaardag dus dan vraag ik die meteen :) Die overstijgt deze wel ff qua specs en ik ben ook een Samsung fan ^^
  8. Buizerd_NL

Buizerd_NL intheGame Member

Lid geworden:
    10 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    155
    Volgend jaar mag ik pas abbo verlenen misschien voor iphone of Galaxy S3, HTC vind zelf niet zo goed ding omdat beeld te klein is voor een touch telefoon.
  9. Fury

Fury

Lid geworden:
    12 feb 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    0
    Het customizen gaat nog verder wanneer je je in custom ROMs gaat verdiepen. Ik draai zelf MIUI, een ROM waarbij vrijwel alles te themen is. Die ROM zal vroeg of laat ook wel naar de One X komen.

Edit:
    Te klein? De iPhone is juist klein. De One X heeft een 4.7 inch scherm :P
  10. bacardiboy-dh

Lid geworden:
    8 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    190
    Oh? Volgens mij valt dat best mee hoor. Misschien dat ie meer MP heeft kwa camera (12 om 8) en werkgeheugen/RAM, maar verder zijn het beide quad cores 1.5 ghz telefoons, hebben ze beide 32GB geheugen, bluetooth 4.0, NFC ondersteuning en dezelfde resolutie beeldscherm (die ook nog eens beide even groot zijn :P).

@ Tuur - niet haten!
  11. gazhims3lv

gazhims3lv intheGame Redactie

Lid geworden:
    11 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    130
    Zou niemand aanraden om deze telefoon te kopen, echt de slechtste die ik ooit heb gezien. Zo traag en zo een slecht scherm en dan die camera nog. Als je hem neerlegt breekt die bijna in tweeën. Hoop niet voor iemand dat die deze al gekocht heeft.. zou echt zuur zijn. Kan je beter je geld in de prullenbak gooien.

-

-
    Edit: Ow.. [/sarcasm off]
  12. bacardiboy-dh

Lid geworden:
    8 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    190
    lol. Wat een onzin xD
  13. Speakr

Speakr

Lid geworden:
    29 jul 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    0
    Heerlijke toestel. Had wat kleine bugs in het begin, maar gelukkig al snel een update gehad.
  14. Jiang153

Jiang153

Lid geworden:
    7 jun 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    0
    hoe zit het met de batterij, want ik heb 2 dagen geleden een Sony Xperia S gehaald maar ik vind dat die echt enorm veel stroom zuigt als ik op school zit zie ik gewoon dat die om de 10 min met 1% daalt!? Voorderest vind ik het wel een fijn en mooi apparaatje met enorm snel internet
  15. bacardiboy-dh

Lid geworden:
    8 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    190
    Batterij lijkt extreem snel op te gaan wanneer het beeldscherm aan zit (en met extreem snel bedoel ik net zo snel als mn vorige iPhone :P). Echter met het beeld uit, gaat die weer extreem langzaam op! Kon het niet geloven dat ie in een hele nacht slapen maar 5% was gedaald. Ook chill voor muziek luisteren enzo :)

Beeldscherm was btw niet gedempt ofzo, best fel licht op ong. 60%.

Ik heb btw wel iets vaags gehad vandaag.. hoewel ik fuuuuuuuckin blij ben met deze telefoon, die echt alles lijkt te kunnen! deden mijn 3 onderste knoppen het ineens niet meer :S Dus de 'back' button, de 'home' button en de 'recent screens' button. Moest hem zelfs terugzetten naar fabrieksinstellingen, waardoor ik dus echt haast alles opnieuw moet gaan instellen en downloaden (gelukkig kon ik foto's, muziek en video's wel behouden met de terugzet, maar contacten was ik kwijt, had ik wel naar mezelf gemaild).

Hopen dat dat dus niet meer gebeurd, lol. :) Los van dat zoals gezegd.. bizar positief verrast door deze pracht van een telefoon :D
  16. Speakr

Speakr

Lid geworden:
    29 jul 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    0
    Ik vind de batterij echt fiks lang meegaan. Had hiervoor de Sensation en die was in een dag wel op. Deze kan ik wel twee dagen gebruiken, en dan heb ik hier het beeld nog helderder staan ook.
  17. bacardiboy-dh

Lid geworden:
    8 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    190
    Ja vind hem opzich ook best lang meegaan! Maar dan moet je wel een beetje aanwennen om zuinig met je mobiel om te gaan, toepassingen sluiten na gebruik in je multiscreen scherm, niet mobiel/3G aanhouden als je wifi hebt, wifi uit als je buiten bent en dat soort dingen. Vind ik erg chill :D Maar als je m flink gebruikt met het scherm aan gaat ie wel snel leeg vind ik (ong net zo snel als mn iphone 3Gs)
  18. Kitaro24

Kitaro24 intheGame Member

Lid geworden:
    9 sep 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    105
    Ik krijg deze week de htc one x binnen , heb er helemaal zin in.
  19. Speakr

Speakr

Lid geworden:
    29 jul 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    0
    Dan ligt het denk ik aan het toestel waarmee we het vergelijken. Want ik doe geen van alle bovenstaande dingen, en heb mijn scherm gewoon helder staan en kom er gemakkelijk de dag mee door. Als ik dit vergelijk met mijn Sensation, daar moest ik de helderheid op zijn allerlaagst zetten en kwam ik nog krap de dag door. :P
  20. bacardiboy-dh

Lid geworden:
    8 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    190
    Haha ik denk het ja, opzich verschilt t veel bij mij, zo heb ik nu nog 95% over omdat ik alleen maar mn mail heb gecheckt en een kort belletje gepleegd, maar zit ik een kwartiier op t forum dan is die alweer 85%.

Deel deze pagina