1. Welkom op het forum van intheGame.nl.
    Je kunt jezelf vrij registreren en deel uitmaken van het intheGame forum mocht je interesse hebben! Uiteraard kun je ook gewoon de gedeelde informatie op ons forum bekijken.
    Wij van intheGame zijn op zoek naar Gamers die een Clan zoeken, ben jij fanatiek en op zoek naar een goede Nederlandse Clan. Dan ben je bij ons aan het juiste adres.
    Registreer jezelf op ons forum en meld je aan via de volgende link, ook lees je wat voor voordelen jij hebt als je een intheGame member bent: Word intheGame Clan member!

Met vriendelijke groeten en veel plezier!

intheGame.nl

xAuke0 wil graag de clan joinen

Discussie in 'Word iTG Clan Member' gestart door xAuke0, 26 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xAuke0

xAuke0

Lid geworden:
    26 apr 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    0
    Hoi iedereen,
    Ik ben Auke en dit is mijn apply

• Je GamersTag/PSN en welke consoles jij bezit

Mijn PSN is : xAuke0 en ik bezit een PS3 en een ding wat ze een wii noemen.

• Leeftijd

14 jaar

• Iets over jezelf

Ik woon in Utrecht en ik doe een havo/vwo opleiding. Als ik niet game ben ik vaak buiten te vinden met vrienden.

• Met welke game(s) je de clan wil joinen

Call of Duty MW3

• of je een headset hebt

Ja, ik heb de Sharkoon X-Tatic SR 5.1 headset.

• Je motivatie om te joinen

Ik zoek al vrij lang naar een Nederlandse clan om te joinen, en het lijkt me vooral erg leuk om met anderen te spelen.

• Hoe je deze clan hebt gevonden

Google

xAuke0

2. the-loucky

the-loucky Banned

Lid geworden:
    2 mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    0
    Nu even wachten op een antwoord van een squad/clan leader ;)

3. xAuke0

xAuke0

Lid geworden:
    26 apr 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    0
  4. haagse070

haagse070 -= !TG Legend =-

Lid geworden:
    13 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    155
    Welkom,

Je bent nu nog maar 1 stap verwijdert van het iTG lidmaatschap. Volg de hieronder staande stappen om iTG member te worden.

Meld je aan via deze link http://inthegame.nl/forums/profile.php?do=editusergroups. Hier kan je je aanmelden voor de iTG member groep. Ook word er een stukje eigen initiatief verwacht join je een party met iTG members probeer dan meteen zoveel mogelijk members toe te voegen, blijf lekker actief op het forum en invite mensen online voor je eigen party.

Werkt de link bij jou niet ? Doe dit dan door middel van in je menu balk te gaan naar ''mijn profiel'' vervolgens naar ''mijn opties'' vervolgens zie je links in je balk staan Groepslidmaatschappen. Vervolgens klik je erop dan ga je naar een scherm waar je kan kiezen waarvoor je je wilt aanmelden.

We gaan er vanuit dat je zowel online als op het forum dan wel tijdens trainingen volwassen opstelt. Wij verwachten ook dat de tegenstander ter alle tijden gerespecteerd word aangezien je wel met de iTG clantag speelt en als ons vertegenwoordigt. Mochten er signalen zijn dat dit niet het geval is dan word je iTG lidmaatschap ontnomen.

Mocht je inactief worden waar we natuurlijk niet vanuit gaan dan word automatisch na een maand niet inloggen je lidmaatschap stopgezet.

Veel plezier in iTG

5. pcf-rally

pcf-rally Banned

Lid geworden:
    1 okt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    0
    [FONT=&amp]Van harte welkom bij de clan!

Brigadier92 , CBR1100xx-Vanish, XoGeneration en ik zijn de Squadleaders van Modern Warfare 3.
    Wanneer je je hebt aangemeld voor de clan is het handig als je ons even toevoegt, zodat we jou kunnen inviten wanneer er trainingen en wars zijn.

Allereerst ben je verplicht de Regels door te nemen.

Verdere informatie staat uitgelegd in het Algemene Clan Topic.

Voor Trainingstijden en andere belangrijke informatie moet je even hier kijken.

Als je hier even je naam door zou willen geven kan je zelf ook gelijk zien wie er allemaal MW3 spelen.

Wanneer je vragen hebt, stuur even een PM naar één van de squadleaders die kan je vast wel een antwoord geven.

De Squadleaders wensen je veel plezier bij iTG!

Met vriendelijke groet,[/FONT] Pcf-ralley

6. xAuke0

xAuke0

Lid geworden:
    26 apr 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    0
    Super! Ik ben momenteel op vakantie maar ik zal vanaf volgende week actief beginnen met spelen

7. the-loucky

the-loucky Banned

Lid geworden:
    2 mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    0
    Welkom ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel deze pagina