FIFA 12 maakt gehakt van PES 2012

fifa12 logo

Team FIFA en team PES strijden al jaren om de felbegeerde titel voor het beste voetbalspel. Veel voetbalsupporters juichen FIFA met heel hun hart toe, maar PES heeft ook een hele sterke en hechte achterban. Het is daarom ook steeds maar weer de vraag welk spel het beste uit de hoek komt. Deze keer lijkt FIFA echter als winnaar uit de bus te komen met als resultaat van maar liefst 25-tegen-1. FIFA 12 is namelijk 25 keer meer over de toonbank gegaan dan de concurrent. Ben jij ook een heuse FIFA supporter of sta jij te boek als PES hooligan? Laat het ons weten hieronder om te bepalen of de bovenstaande gegevens hier op intheGame.nl ook opgaan.

12 Reacties op “FIFA 12 maakt gehakt van PES 2012”

  1. 19 oktober 2011 om 17:56

    pes hooligan

  2. Jammer van je schrijfouten. Ben er drie tegen gekomen in zo’n klein stukje tekst.

    Voor mij ook fifa omdat pes het gewoon niet heeft met nepnamen en een belachelijk gedesigned menu. Weet overigens niet of dit ook het geval is met de laatste titel van Konami.

    PiebY Reply:

    …en dan zelf schrijffouten met 1 “f” schrijven… lol

    Zivicon Reply:

    http://www.inthespel.nl

    XD
    snapje game= spel maar spelling spelling – ling = spel en spel = game.

    ik ben grappig :).

  3. 19 oktober 2011 om 18:38

    Niet helemaal eerlijk als PES hier in Europa twee weken later uit komt

  4. Andre
    19 oktober 2011 om 19:13

    Precies, releaseschema was ten eerste al anders. Maar goed, ik heb ze beide gekocht en Fifa terug gebracht, ik vind de besturing en fouten in het spel om te huilen. Vooral online erger ik me kapot, verdedigers die gewoon weg lopen, dat stroopeffect van spelers die aan je hangen. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het spel erg realistisch vinden (tot op zekere hoogte) maar de ergernissen zijn groter dan het plezier en dan moet je keuzes maken.

  5. 19 oktober 2011 om 21:24

    FIFA it’s all in the name. Fanboys zullen nooit overstappen, geven PES geen eerlijke kans, dus logisch dat er zulke verkoopcijfer verschillen zijn. BOEIUH!!!

  6. Lashroman 19 oktober 2011 om 23:02

    Jarenlange FIFA speler hier. Alleen moet ik wel eerlijk zeggen dat PES 2012 ook heerlijk speelt en voor mij FIFA 12 helemaal wegspoelt. Als het gaat om animaties, bewegingen, effecten van de bal en alles wat er omheen draait ”shined” PES dit jaar toch echt wel meer. FIFA 12 speelt voor mij gewoon niet meer lekker, als het dan ook om online functies gaat dan is het helemaal al onder de maat.

    PES 2012 verdient meer verkoopcijfers dit jaar.

  7. DJExecution 19 oktober 2011 om 23:16

    Ik wou net zeggen pes is nog maar een paar dagen uit en fifa al veel langer persoonlijk vind ik pes betere gameplay hebben en fifa richt zich meer op de grafische toer ik vind pes toch beter dan fifa.

  8. 20 oktober 2011 om 09:19

    Is het punt nu dat de meest verkochte game de beste game is? Dus de meest verkochte muziek CD is de beste muziek? Nee, het geeft alleen maar aan hoe populair iets is onder de massa. Kwaliteit meet je met andere tools.

  9. Sjakie070
    20 oktober 2011 om 17:13

    Ik maak gehakt van FIFA12……

  10. 5 januari 2012 om 13:28

    PES 2012 is veel beter dan fifa 12 kijk maar naar die poppetjes van pes, die zijn veel beter dan die van FIFA.
    Bij FIFA kun je niet eens een stadion bouwen maar bij PES wel.
    FIFA kun je ook niet je eigen team maken maar bij PES wel. Bij FIFA kan het wel maar niet met de spelers of de tenue die je voor het team wil .ga maar naar mijn website 123website.nl/pes