(update)MW2 patch 1.02 nu te downloaden

fallback

Gisteren kon je nog lezen dat Infinity Ward bezig was met een patch voor de trophy bug en verdomme ze zijn snel! Want als je nu je PS3™ opstart krijg je een melding voor patch 1.02 te downloaden.

Call Of Duty: Modern Warfare 2 (MW2)

De patch is 15mb groot en zal dus de trophy bug verhelpen. Infinity Ward heeft nog niet bekend gemaakt of de trophies retro-active zijn of dat je weer de single player opnieuw mag doen. Maar reken maar op het laatste!

Update: De patch komt in de EU vanavond online

19 Reacties op “(update)MW2 patch 1.02 nu te downloaden”

  1. Jeffrey00
    11 november 2009 om 10:36

    Verbeterd deze patch ook het joinen van parties? Of moet deze nog komen?

  2. kingduckie13
    11 november 2009 om 10:38

    eindelijk ik werd er gek van al mijn vrienden zitten al rond 20% en ik heb geen nu eindelijk verholpen

  3. amichel252
    11 november 2009 om 10:46

    Ik heb deze patch nog niet

  4. Denimco
    11 november 2009 om 11:03

    Heb hem ook nog niet. En naar het zoeken naar playlists kan hij niets vinden als ik op “Find Game” druk.

  5. MightyMostert
    MightyMostert
    11 november 2009 om 11:45

    Nieuwspost klopt niet!
    Er is namelijk helemaal geen patch 1.02 :/
    Misschien dat je in de war bent met patch 1.01?
    Die is namelijk ook 15Mb groot.

    Dat is ook meteen de patch die de problemen veroorzaakt!

  6. Dennis K.
    Ddude
    11 november 2009 om 12:27

    @mosterd

    ik ben niet in de war :P

    Activision zelf en IF heeft dit vanmorgen bekend gemaakt! Maar blijkt dus dat het het nog niet doet! Ik heb ondertussen bericht gekregen dat de patch vanavond in de EU online gaat!

  7. Speakr
    11 november 2009 om 13:53

    Precies, in Amerika is 1.02 sinds vanochtend al live.

  8. redje-_-roy
    11 november 2009 om 14:32

    waarom worden wij altijd later gedaan
    laat die amerikanen lekker wachten een keer

    alhoewel
    hun zijn nu de proefkonijn :)

  9. 11 november 2009 om 15:19

    haha, ik speelde rond 11uur en bij mij kwam de patch nog niet

  10. BlindO
    11 november 2009 om 15:20

    Playstationpure zegt dat hij pas vrijdag komt in de EU. Uitsluitsel!?

  11. West-Killa
    11 november 2009 om 16:51

    Ik las net op de site dat ie op vrijdag komt xD?

  12. BlindO
    11 november 2009 om 17:48

    Ik heb hem gedownload, maar de patch werkt ZEER ZEER SLECHT!!!

    SPEC OPS MODE: wil niet meer laden

    SINGLE PLAYER: duurt een eeuwigheid om te laden!

  13. jannnn
    11 november 2009 om 18:07

    iemand al meer info?

  14. 11 november 2009 om 19:26

    die patch is k*t, multiplayer doet niet meer! kan geen playlist maken en kan niet connecte to server

  15. Dennis K.
    Ddude
    11 november 2009 om 20:04

    waarom die minnen?

    ben eens een kerel en zeg de reden. Ik kan er niks aan doen dat die patch niet werkt! XD

  16. jannnn
    11 november 2009 om 21:20

    zonder de update kan je ook net meer online spelen… als je online wilt gaan dan connect ie naar psn en wilt ie downloaden

  17. jannnn
    11 november 2009 om 21:44

    Tweet van ATVI_Randolph

    The server outage is unrelated to patch 1.02, if that’s what you’re referring to. We’re workin’ on it. :)

  18. FERO42
    24 november 2009 om 02:42

    hi all