PlayStation Plus leden worden verwend

playstation-plus_1

Ja we zeuren allemaal weleens dat het aanbod van PlayStation Plus wat magertjes is. Maar al met al krijg je toch wel waar voor je geld. Als je kijkt welke dingen je gratis krijgt dan heb je binnen no time je vijftig euro er uit. De komende weken is het helemaal fijn om PlayStation Plus member te zijn!

Op het officiële blog van PlayStation is namelijk te lezen dat PlayStation Plus abonnees helemaal gratis de volgende spellen kunnen downloaden: Tomb Raider: Underworld, Marvell Pinbal, Spyro: The Dragon, Spyro 2: Ripto’s Rage en Spyro: Year of the Dragon.

Vooral Marvell Pinball en Tomb Raider: Underworld zullen flink gedownload worden. Tomb Raider: Underworld en de Spyro spellen zijn deze week beschikbaar en Marvell Pinball is vanaf 13 december te downloaden.

Deze aanbiedingen gelden voor iedereen met een US account

25 Reacties op “PlayStation Plus leden worden verwend”

  1. bluelightning76 6 december 2011 om 10:12

    Ik heb nog nooit lopen zeuren. Ik vind het wel goed zo met wat je krijgt als je PS Plus lid bent.

  2. 6 december 2011 om 10:19

    Ze geven wel leuke spellen weg, alleen heb ik het merendeel al op Spyro na, denk eraan om na het jaarabbo van plus te stoppen.

  3. White_Rabbit 6 december 2011 om 10:29

    Ik vind het ook prima hoor. Heb er toch al een paar aardige gratis games uit, of leuke korting op DLC en avatars. Maar ik wil meer game-gerelateerde dynamische thema’s.

  4. 6 december 2011 om 10:35

    blijf het maar sumier vinden dat plus. Enige wat ik handig vind is die savedata opslag, maar ben eigenlijk van mening dat dit voor iedereen beschikbaar zou moeten zijn. dus ook niet plus leden.

    MightyMostert

    MightyMostert Reply:

    Helemaal mee eens

  5. 6 december 2011 om 10:40

    awww… net 1 maand mijn ps plus verlopen..
    ik wil spyro :(

  6. Mr Sonic
    Mr Sonic
    6 december 2011 om 10:44

    Die Spyro games zijn alleen voor de US.

    Bryan van den B. Reply:

    Hoe kom je daar bij? Staat namelijk niets over US only in het artikel….

  7. Tuureluur 6 december 2011 om 11:03

    Hmm die Tomb Raider ga ik zeker proberen! En Marvel Pinball heb ik goede dingen over gehoord.

  8. Haiko K. 6 december 2011 om 11:13

    Tomb Raider ga ik ook s proberen

  9. 6 december 2011 om 11:40

    Te gek! Als Plus-member altijd cool!

  10. 6 december 2011 om 12:11

    Spyro staat niet vermeld op de EU Blog.

  11. fons
    6 december 2011 om 13:03

    Nou woww zeg , allemaal oude spellen die niet meer verkocht worden

    Bryan van den B. Reply:

    Gratis is gratis, dus dan valt er weinig op te zeiken. Wat wil jij dan? Dead Island en Uncharted 3 gratis? Dat is natuurlijk onmogelijk omdat de ontwikkelaar dan zijn inkomsten mis loopt.

  12. Shelly 6 december 2011 om 13:05

    jaaa de leuke dingen gaan ze nu pas weg geven :( het is niet eerlijk

  13. 6 december 2011 om 14:37

    Lol, net PLUS lid geworden ivm een paar te besteden PSN cards die de lieve sint mij gegeven heeft ;)

  14. Nick R. 6 december 2011 om 16:49

    ik ben helemaal klaar met plus ..
    ik maak men jaar af en daarna stop ik er mee ..

    het is leuk voor mensen die NOOIT psn games kopen , maar ik koop zoveel psn games bij release dat het voor mij allemaal oude troep is wat je krijgt ..

    en cloud saving en auto update gebruik ik niet dus stop dat plus maar ergens waar het donker is

    NOFEAR17 Reply:

    Inderdaad. Ik laat mij PSN+ vast ook verlopen als het niet snel verbeterd, maar ik heb nog tot begin 2013. Hopelijk heeft Sony het dan eens verbeterd, ik zie liever meer gratis dlc bij hun release dan games van een paar maanden oud die niet verkopen.

  15. Kelloggs87 6 december 2011 om 17:34

    Geweldig! Leuke Kerstcadeautjes van Sony!

  16. dls77 6 december 2011 om 19:14

    Tomb Raider: Underworld gelijk maar doen dan

  17. SioMaY 6 december 2011 om 20:08

    Zooo jullie worden flink verwend… Ikzelf speel geen gratis gegeven games,heb infamous en die zombie spel die je gratis kreeg van Sony vanwege dat gehack eigenlijk nooit gespeeld. Wel leuke acties daar niet van maar Naah ,plus is niks voor mij. Veel plezier…

    NOFEAR17 Reply:

    Infamous is toch echt een aanrader. Dead Nation vond ik dan verder ook eigenlijk niks.

  18. Remy L. 6 december 2011 om 21:50

    Tomb Raider: Underworld heb ik al op de PS2 en PS3, dus helaas voor mij… wel een hele toffe game!

  19. Oz 7 december 2011 om 02:15

    PSN+ wat is dat? :P wow sony geeft wat weg oude games.. btw demo 007 kan je gwn uit us store downloaden…

    Donuts =]