Fortnite Guided Missile verwijderd

Guided Missile Fortnite

De Guided Missile was gelijk al een omstreden item sinds de release. Sommige Fortnite fans waren er dan ook niet blij mee. Developer Epic Games heeft er voor gekozen om de Guided Missile te verwijderen.

Volgens Epic is er veel feedback rondom de guided missile geweest. Epic deelt de zorgen van de spelers dan ook en heeft besloten het wapen naar de vault te verplaatsen. Er zal worden nagedacht over wat er met het wapen gaat gebeuren in de toekomst. Epic Games maakte dit nieuws duidelijk in een post op Reddit.

Fortnite guided missile

Dit is ook niet de eerste keer dat Epic de guided missile onbruikbaar maakt in Battle Royale. Een eerdere update zorgde voor een probleem met de animatie waardoor Epic het wapen dus al eerder tijdelijk moest verwijderen. De guided missile zal nu voor langere tijd verdwijnen. Het is dan ook niet duidelijk hoe Epic de toekomst van Fortnite en guided missile voor zich ziet.

Epic deelde wel wat nieuwe details over de aankomende 3.5.2 update. Dit werd in dezelfde Reddit post gedaan. De developer wil aan een oplossing voor een bug werken die er voor zorgde dat spelers op hun eigen bouwwerk schooten wanneer zij probeerden er langs te kijken. Daarnaast zijn er recent veranderingen geweest aan de equip times van wapens. De veranderingen voor snipers en crossbows zullen worden teruggedraaid. De langere equip times voor de shotguns, revolver, hand cannon en de rocket launcher zullen blijven. Ook deze animaties zullen in toekomstige updates verbeterd worden.

De week 8 challenges van Fortnite zijn nu live en beschikbaar op PS4, Xbox One en PC voor spelers met de season 3 battle pass. Tijdens deze uitdagingen zullen spelers op verschillende plekken moeten dansen, en onder andere boten moeten doorzoeken. Door de challenges te voltooien kunnen spelers season 3 skins en beloningen verdienen. Daarnaast natuurlijk sneller aan de battle pass werken.

 

Tags

Over: Nicholas North

Casual gamer, student, beast uit Tilburg. Voorliefde voor JRPG's (waaronder vooral de Tales Of serie) Pokemon, Monster hunter en voor de afwisseling hier en daar een shooter

dé Luisterhoek

dé Kijkhoek