Sponsors

Partners

intheGame Kinguin Deals

Instagram

  • Het is alweer weekend Maar wat gaan we spelen? Een
    3 uur ago
  • Bekijk vanavond on 2200 live naar de onthulling van Operation
    6 dagen ago
  • 3D printing our own Pokmon chess pieces What other cool
    1 week ago
  • As you can see I gathered a decent amount of
    1 week ago
  • Today its Pokmon Colosseum time!  Vandaag is het tijd
    1 week ago
  • Busy fighting Gooper Blooper! supermariosunshine mariosunshine mario nintendo oldschoolgaming retrogamer
    2 weken ago
  • arcade on monday! mariokart mariokartdx inthegame racing mario gaming
    2 weken ago
  • De game van vanavond Harvest Moon A Wonderful Life
    2 weken ago
  • Overwatch League en EU LCS zijn in volle gang bezig
    2 weken ago
  • Siege op woensdag wat speel jij? Siege Ubisoft Lan
    2 weken ago

Advertentie

Gamescom 2017: Away: Journey to the Unexpected

Gamescom 2017: Away: Journey to the Unexpected

Aurelien Regard is een alleenstaande developer die in samenwerking met Playdius een nieuwe game uit zal brengen: Away: Journey to the Unexpected. Wij hebben de game op Gamescom 2017 gespeeld en dit is onze mening!

Away presenteert zichzelf als een First Person Adventure game met een combinatie van actie en dialogen besturen. De game lijkt grafisch heel erg op de oude Dragon Ball manga’s qua stijl en artwork. De game zal ergens in 2017 uit gaan komen voor op de PC, Playstation 4, Xbox One (X) en Switch. Bekijk hier even een trailer!

De game bied een vreedzame en vriendelijk gameplay-omgeving waarin jouw kracht niet zit in het vechten met je vijanden maar het rekruteren van nieuwe bondgenoten die dit voor jou doen, so to speak! We hebben de game maar eventjes gespeeld dus een daadwerkelijk uitgebreide mening kunnen we natuurlijk niet zomaar geven, maar de game voelde nogal onafgemaakt. De computer waarop wij speelde had sowieso al screen-tearing met het spel wat een beetje raar overkwam, maar de game voelde ook een beetje content-loos.

Iets wat de game wel weer fris maakte was het aansturen van dialogen met potentiële bondgenoten of vijanden. Je kan zelf kiezen of je gaat voor een humoristische aanpak, of juist een serieuze of hostile aanpak. De combat die wij gezien hebben verschilde tussen melee en magische spreuken casten en dit voelde redelijk soepel. De game heeft zeker onze interesse, maar niet met een 100% positieve reactie, we zullen zien wat de tijd nog doet, en of de volledige game wat rijker aanvoelt! Buiten dat moet ik wel zeggen dat de game ook niet voor iedere gamer is weggelegd, maar eerder voor de mellow/ rustige gamer die zelf keuzes wil maken die je gameplay veranderen enzovoort.

Wat vind jij tot zover van de game? Laat het ons weten in de reacties hier beneden!

Gerelateerde berichten

Tags

Over: Azari

Hi! Ik ben Azari, aka Malvin! Fanatiek gamer en eeuwig kind. MMO's is waar het allemaal begon, maar tegenwoordig gebruik ik mijn rukbunker ook wel voor een lekker potje Rainbow Six Siege. Buiten de games ben ik altijd in voor een toffe serie of film.

Dit vind je misschien ook leuk...

de Luisterhoek

de Kijkhoek