SPONSORS

PARTNERS

inThegame kinguin Deals

Battlefield 1 Official soundtrack

Nintendo Switch Announcement Trailer

Categorieën

Heroes of the Storm nerf update voor Tracer

Heroes of the Storm Tracer nerf

Tracer, de eerste Overwatch character die een plek in Heroes of the Storm kreeg, leek vanaf het begin al een moeizaam character om tegenover te staan. De praktijk bewees dan ook dat Tracer enorm effectief bleek. Blizzard is hiervan op de hoogte en gaat een nerf toepassen.

Een week nadat Tracer beschikbaar werd voor alle Heroes of the Storm spelers, komt Blizzard al met een balance update om Tracer een nerf te geven. De patch zal op 4 mei uitkomen en is alleen van toepassing op Tracer. Volgens de patch notes worden geen enkele andere characters, maps of elementen aangetast. Tracer zal veel veranderingen doormaken. Haar health, regeneration en basic attack damage zullen verlaagd worden. Haar teleport ability (recall) zal een twee seconden langer durende cooldown krijgen. Ook haar talents zullen aanpassingen krijgen. Toch heeft de update niet alleen negatieve effecten: Locked and Loaded zal nu een 40 procent damage increase bieden, waar het origineel 35 procent was.

Heroes of the Storm Tracer nerf

Blizzard merkte in haar comments op dat Tracer het gewoon te goed doet in de game. Blizzard ziet dan ook dat Tracer in de juiste handen een absolute nachtmerrie kan zijn voor haar tegenstanders. Haar health, attack damage en cooldowns zullen dus aangepast worden om haar over het geheel minder krachtig te maken. Blizzard zal echter een deel van haar negatieve aanpassingen goed maken door haar level 16 talent tier beter te maken. Hierdoor zal de keuze tussen Pulse Bomb charges en andere sterkere basic attacks meer impact hebben.

De volledige patch notes zie je hier:

Heroes of the Storm May 4 Balance Update

  • Health decreased from 1270 (+4% per level) to 1206 (+4% per level).
  • Health Regeneration decreased from 5.25 (+4% per level) to approximately 5.02 (+4% per level) Health per second.
  • Basic Attack damage reduced from 29 (+4% per level) to 27 (+4% per level).
  • Focus Fire (Talent)
    • Final shot damage bonus increased from 30% to 35% of the total magazine’s damage.
  • Locked and Loaded (Talent)
    • Damage bonus increased from 35% to 40%.
  • Melee (W)
    • Pulse Strike (Talent)
      • Pulse Bomb charge bonus increased from 15% to 20%.
  • Recall (E)
    • Cooldown increased from 24 to 26 seconds.
    • Slipstream (Talent)
      • Cooldown reduction decreased from 4 to 2 seconds.

Gerelateerde berichten

Tags

Over: nicholasnoob

Profielfoto van nicholasnoob

Casual gamer, student, beast uit Tilburg. Voorliefde voor JRPG's (waaronder vooral de Tales Of serie) Pokemon, Monster hunter en voor de afwisseling hier en daar een shooter

Dit vind je misschien ook leuk...

Spring naar werkbalk