Monster Hunter World Guide: Anjanath

Monster Hunter World Anjanath

Bij deze gaan we beginnen aan een serie mini guides voor de monsters in Monster Hunter World. Als eerste: Anjanath! Anjanath is dan ook een van de eerste monsters die spelers tegen zullen komen en het ook tegen op zullen nemen.

Anjanath is een groot T-rex achtig monster. Het verschil: Anjanath kan vuur spugen. In de bijgevoegde video geven we je een idee van hoe je dit monster in Monster Hunter World het beste kan aanpakken. Let wel op dat in de video high rank armor wordt gebruikt waardoor de schade die het monster aanbrengt aanzienlijk minder is.

Waar kun je Anjanath vinden?

Dit reusachtige monster kun je in het Ancient forest gebied vinden. Hij zal zich verplaatsen tussen are 5, 12, 11, 6 en 7 om te zoeken naar voedsel. Het zal dus waarschijnlijk zo zijn dat je hem al vaker tegen gekomen bent aangezien hij zo veel rondloopt.

Hoe pak je dit beest aan?

Anjanath is groot. Zie dit als een voordeel. In de video zul je ook zien dat het helpt om onder hem of dichtbij zijn poten te blijven. Omdat hij zo groot is, zul je de meeste van je aanvallen ook op zijn voeten moeten richten. Wanneer je te dichtbij zijn gezicht gaat staan zal hij proberen te bijten of het vuurspugen. Mocht dit je raken, rol dan drie keer om het vuur te doven. Voordat hij vuur zal gaan spugen, gaat zijn keel gloeien. Het is mogelijk om hem dan tegen te houden door op zijn keel in te slaan. Dit is riskant en wordt niet aangeraden. Probeer niet achter zijn voet te gaan staan vanwege de trap die hij je zal geven. door sidestep dodges en rolls kun je de meeste van zijn aanvallen makkelijk ontwijken.

Wanneer Anjanath zwak is zal hij mank lopen. Hij zal zich dan waarschijnlijk terugtrekken naar zijn nest. Vanaf dat moment zal hij buitengewoon agressief vechten.

Laatste tips

Anjanath is zwak tegen water. Je zou dus kunnen farmen om een water wapen te maken. Ook flashpods werken goed tegen Anjanath. Wanneer het aankomt op ailments werkt eigenlijk alles wel. Alleen blast lijkt iets zwakker. Dus of het nou poison of bijvoorbeeld sleep is, ga je gang. Ten slotte: vergeet niet te eten voor je de uitdaging aan gaat!

Voor verdere vragen kun je natuurlijk terecht in de reacties.

Gerelateerde berichten

Tags

Over: Nicholas North

Casual gamer, student, beast uit Tilburg. Voorliefde voor JRPG's (waaronder vooral de Tales Of serie) Pokemon, Monster hunter en voor de afwisseling hier en daar een shooter

Dit vind je misschien ook leuk...

dé Kijkhoek

dé Luisterhoek