SPONSORS

PARTNERS

inThegame kinguin Deals

Battlefield 1 Official soundtrack

Nintendo Switch Announcement Trailer

Categorieën

Nieuwe Fallout 4 patch 1.3 onderweg

fallout 4 patch

De nieuwe 1.3 Fallout 4 patch is er dan nu ook eindeiljk voor PS4 en Xbox One. De patch kwam vorige week uit op PC. De update belooft dramatische updates voor object fading distances. Bethesta maakte dit al eerder bekend op hun Twitter en poste daarbij een video ter vergelijking. Uit de video blijkt duidelijk dat er inderdaad verbeteringen zijn. Meer details over de patch hier onder.

De 1.3 Fallout 4 patch zou eind vorige week uitkomen maar dat gebeurde niet. Naast de object fading upgrade zou de patch ook het geheugen verbeteren en zorgen voor meer stabiliteit. Ook enkele bugs zullen verholpen worden. Ook een grote bug die ervoor zorgde dat wanneer spelers hun wapen richtte, ze naar een andere locatie gestuurd werden en de bug die ervoor zorgden dat spelers ledematen verloren terwijl zij leefden zijn opgelost. Voor volle patch notes zie verder:

Nieuwe features Fallout 4 patch

  • Nieuwe ambient occlusion settings
  • Nieuwe wapen debris effects (voor pc NVIDIA)
  • Extra status scherm voor settlers in je settlements
  • Extra mogelijkheden om objecten die je vast hebt te roteren
  • Verbeterde ESDF key remapping support in workshop mode (PC)
  • Verbeterde object fading distance (console)

Gameplay fixes 

  • Geheugen en stabiliteit verbeteringen
  • Verbeterde performance terwijl de speler door een scope kijkt
  • Companions komen niet meer vast te zitten aan radiatie vergiftiging
  • Probleem met verlies ledematen van Vault 81 bewoners opgelost
  • Big leagues perk laat nu correct berekende damage zien
  • Probleem met third person camera na het verlaten van crafting stations verholpen
  • Probleem met het achterblijven van subtitels opgelost
  • Effects worden correct weggehaald bij companions wanneer equipment wordt verwijderd
  • MacReady’s Killshot perk berekent headshot percentages nu juist
  • Probleem waardoor NPC’s vast kwamen te zitten in power armor is verholpen
  • Zeldzaam probleem waardoor companions permanent down waren is verholpen
  • Tweede rang Aquaboy berekent nu juist
  • Probleem met damage berekeningen en resistances door mods is verholpen
  • Robotics expert is nu beschikbaar tijdens combat
  • Stimpaks kunnen nu op Curie gebruikt worden na transformatie
  • Camera problemen die veroorzaakt worden door het afspelen van een holotape zijn verholpen

fallout 4 patch

Quest Fixes

  • probleem met “Taking Independence” waardoor de minutemen niet verzamelden voor het gevecht tegen de Mirelurk Queen is verholpen
  • Invulnerable characters komen niet meer vast te zitten in combat
  • Preston zal spelers niet maar naar een settlement sturen in plaats dungeons tijdens minutemen quests
  • Synths zullen The Castle niet meer aanvallen wanneer de speler bevriend is met The Institute
  • Probleem waardoor bepaalde quests open bleven door het vermoorden van een caravan is verholpen
  • Dogmeat zal niet meer permanent in Fort Hagen blijven na “reunions”
  • Probleem waardoor spelers niet met Desdemona konden spreken om “Underground Undercover” te eindigen is verholpen
  • Spelers komen niet meer vast te zitten wanneer ze de cryopod verlaten
  • Probleem waardoor Preston geen companion kon worden is verholpen
  • Problemen tijdens “The end of the line” quest zijn verholpen
  • Companion problemen met Hancock zijn opgelost
  • Spelers zullen voortaan Vault 114 gewoon in kunnen tijdens “unlikely valentine”
  • Bull en Gouger kunnen nu vermoord worden tijdens “confidence man”
  • in “human error” zal het vermoorden van Dan niet langer in de weg staan van het voltooien van de quest

Workshop Fixes

  • Bug die er voor zorgde dat settler nummers niet correct werden weergegeven is opgelost
  • Problemen in settlements met veel settlers zijn verholpen
  • Het aan elkaar maken van objecten in Workshop mode is makkelijker gemaakt
  • Problemen met power sources zijn verholpen
  • Spelers kunnen nu workbenches bouwen in hun Diamond City huis
  • Wires kosten geen copper meer
  • Generating problemen met settlement attacks zijn opgelost
  • Problemen met settlement happiness berekeningen zijn opgelost
  • Companions zillen geen bevelen meer negeren
  • Crops zullen niet meer vernietigd lijken na saving en reloading

Gerelateerde berichten

Tags

Over: nicholasnoob

Profielfoto van nicholasnoob

Casual gamer, student, beast uit Tilburg. Voorliefde voor JRPG's (waaronder vooral de Tales Of serie) Pokemon, Monster hunter en voor de afwisseling hier en daar een shooter

Dit vind je misschien ook leuk...

Spring naar de toolbar