SPONSORS

PARTNERS

inThegame kinguin Deals

Battlefield 1 Official soundtrack

Nintendo Switch Announcement Trailer

Categorieën

Overwatch competitive mode blijkt oneerlijk te straffen

Overwatch competitive mode

De Overwatch competitive mode begon vorige week met een release. Sommige spelers vinden de nieuwe mode echter nu al frustrerend. Zo zou de game straffen voor mid-game disconnection. Blizzard heeft gereageerd en zegt dat er hopelijk binnenkort een fix komt. Wanneer een speler disconnect van een match kan hij de verbinding herstellen en verder spelen. 

Helaas, voor sommige Overwatch spelers, blijkt nu dat na het herstellen van de verbinding de match toch nog verder loopt, weliswaar met vermindering van skill rating of zelfs een loss, ook al zou de speler de match winnen. Jeff Kaplan, director van Overwatch, schreef op het Blizzard forum dat er “hopelijk” volgende week een paar fixes komen. Kaplan ging, zoals in meeste gevallen, niet verder in detail over de problemen. Kaplan liet zich vorige maand op het forum zien door nieuwe heroes en maps te bespreken. Sommige heroes zouden misschien nooit een release krijgen en de nieuwe map zou chaotisch, maar ook goed zijn.

OVerwatch Competitive mode

Competitive Play is nu beschikbaar in Overwatch voor PS4, Xbox One en PC. De console versie zou eigenlijk deze week een release krijgen maar verscheen eerder. Daarbij werden ook enkele veranderingen aan McCree en Widowmaker gedaan om meer balans in de game te brengen. McCree zou het namelijk te goed doen. Zijn bullet damage werd dus verminderd. Widowmaker kreeg een vermindering van haar Widow’s Kiss aanvalskracht.

Daarnaast werden de volgende bug fixes toegepast:

General

  • Fixed a bug preventing players from being able to leave as a group
  • Fixed a bug that would cause players’ weapons to auto-snap straight up or down when the crosshair was aimed between 85 and 90 degrees
  • Fixed a bug that caused players who backfilled and then completed a game to sometimes receive a loss on their Career Profile and not receive their XP bonus for backfilling
  • Fixed a bug that would move players toward the source of a knockback rather than away from it
  • Fixed a bug that caused Hearthstone-themed sprays to ignore localization
  • Fixed several framerate issues that could occur when cycling through the hero selection menu
  • Fixed a variety of issues with and made several improvements to ambient lighting
  • Made some improvements to how AI heroes respond to one another
  • Made a variety of performance and optimization improvements across the game

Maps

  • Players can no longer be resurrected in out-of-play areas on Ilios
  • Fixed an issue with collision on certain areas of Dorado not blocking line of sight

Heroes

  • Fixed a bug with the “Junkrat RIP-Tire Kills—Average” lifetime statistic
  • Fixed a bug that allowed Mercy to gain Ultimate charge whenever damage boosting an ally who was attacking a barrier or Ice Wall
  • Fixed a bug that allowed Reaper to Shadow Step to unintended locations on certain maps
  • Fixed a bug that would sometimes cause projectiles to hit Reinhardt instead of his Barrier Field
  • Fixed a bug that allowed Torbjörn to pick up Scrap while dead

 

 

Gerelateerde berichten

Tags

Over: nicholasnoob

Profielfoto van nicholasnoob

Casual gamer, student, beast uit Tilburg. Voorliefde voor JRPG's (waaronder vooral de Tales Of serie) Pokemon, Monster hunter en voor de afwisseling hier en daar een shooter

Dit vind je misschien ook leuk...

Spring naar de toolbar