SPONSORS

PARTNERS

inThegame kinguin Deals

Battlefield 1 Official soundtrack

Nintendo Switch Announcement Trailer

Categorieën

Pokémon 20 jaar tijdens de Super Bowl 50

Pokemon Train on 20

The Pokemon Company International heeft vandaag een nieuwe video vrijgegeven die zal worden afgespeeld tijdens de reclames van de Super Bowl 50 op 7 februari. De advertentie viert de miljoenen Pokémon fans wereldwijd en inspireert ze om te genieten van de Pokémon referenties in de advertentie en vooral niet op te geven met trainen.

Er zal een 30 seconde lange advertentie afgespeeld worden tijdens het begin van het derde kwartier in de Super Bowl 50, een verlengde versie van de advertentie kun je hier beneden even bekijken. Zie jij alle Pokémon referenties al? Denk jij dat je ze allemaal hebt gevonden, laat het dan weten in de reacties!

“For 20 years, the Pokémon world has inspired fans to train hard and have fun,” zei J.C. Smith, senior director of Consumer Marketing bij The Pokémon Company International. “This ad is reflective of that passion, and I can’t think of a bigger stage to share this story than the Super Bowl.”

De advertentie is onderdeel van een jaar lange campagne over het vieren van het 20 jarige bestaan van Pokémon. Het begon namelijk allemaal in 1996 toen Pokémon Red en Green voor het eerst werden geïntroduceerd in Japan voor de Nintendo Game Boy. Pokémon heeft ondertussen al meer dan 275 miljoen games verkocht, 21,5 miljard ruilkaarten verscheept over 74 landen en een animatie serie met 18 seizoenen, om nog maar te zwijgen over alle poespas die erbij komt kijken zoals speelgoed, knuffeltjes, kleding en weet ik het allemaal is Pokémon een van de meest succesvolle entertainment merken in de wereld.

Pokémon haalt flink uit de kast om hun 20 jarige bestaan te vieren. Er worden allerlei evenementen gehouden, speciale releases zoals Red, Blue en Yellow op de DS en nog veel meer. Dit zal dan ook niet het laatste zijn wat we van Pokémon te horen krijgen dit jaar. Je zal het allemaal hier teruglezen!

Gerelateerde berichten

Tags

Over: Darkness

Profielfoto van Darkness

Mijn naam is Jordy. Hoofdredacteur en PR Manager bij intheGame.nl. Buiten mijn werkzaamheden ben ik een fanatieke gamer en een leergierige jongeman die altijd wel paraat staat om een gamepje te spelen. Maar het meeste van mijn vrije tijd gaat verloren aan ongepland verdwaald raken op internet terwijl ik iets probeerde op te zoeken.

Dit vind je misschien ook leuk...

  • Amen.

    • nicholasnoob

      doe mij maar een Misty

Spring naar de toolbar