Psyonix wilt Games-As-A-Service

Rocket League Psyonix Wallpaper Platform

Psyonix, beter bekend als het bedrijf dat Rocket League heeft gemaakt, heeft een andere visie voor de toekomst dan de meeste bedrijven. Geen nieuwe games maar huidige games ondersteunen.

Rocket League is een van de grootste successen in games afgelopen jaren. De game is gelanceerd in Juli van 2015 en heeft ondertussen meer dan 45 miljoen geregistreerde spelers. Per maand zijn dit tussen de 6 en 7 miljoen spelers. Een flink aantal spelers kun je noemen.

Aangezien de game zo’n groot succes is, verwachten veel mensen een tweede deel. Volgens Scott Rudi, game director bij Psyonix, staat Rocket League 2 of een andere game niet in hun planning. Wel hebben zij een andere methode in vooruitzicht. Zo willen zij Rocket League niet meer gaan zien als game maar als platform. Zo kan de studio de game blijven ondersteunen voor alle spelers en tegelijkertijd nieuwe content aan tafel te brengen.

“That’s preferable to do; games-as-a-service, the most valuable thing in our game is our fans. A lot of the stuff we do is focused on keeping them with us. Keeping them interested and all hyped up about our game. We want to provide a really good experience [for players] to have fun with for years to come. We want to keep this going. I don’t know what I’d do with Rocket League 2. I’d rather do more to expand the exisiting Rocket League. It’s doing great, there is a lot ahead of it. So yeah, we have no plans for Rocket League 2.”

– Scott Rudi, over toekomst Psyonix en Rocket League

Rocket League is jarig, dat viert Psyonix!

Psyonix heeft voor Rocket league een nieuwe event staan. Deze gaat vanaf 9 Juli van start en heeft te maken dat Rocket League 3 jaar oud wordt. Tijdens dit event zal er een 3v3 anniversary playlist live gaan en er is een Happy Birthday topper die je kunt verzamelen.

Ook heeft Psyonix een item aangekondigd dat vergelijkbaar is met Fortnite’s Battle Pass. Hier hebben we het over de Rocket Pass; Rocket League’s manier om nog meer mensen aan te trekken en het spel nog leuker te maken.

Gerelateerde berichten

Tags

Over: Joel Lemmrich

Het is de jongen Nephilim van het internet. Ook bekend als HBO drop out omdat ik dedicated aan gamen ben. Streamen is een nieuw ding waar ik mee bezig probeer te zijn maar dat gaat moeilijk in deze harde wereld. See you online.

Dit vind je misschien ook leuk...

dé Kijkhoek

dé Luisterhoek