Rainbow Six Siege servers draaien nu op 60hz

R6S

Rainbow Six Siege heeft een aangename update ontvangen voor zowel de PC, Playstation 4 als Xbox One. Alle servers draaien nu namelijk op 60hz, wat er voor zorgt dat de game 60 maal per seconde wordt ververst.

Het doel van deze update is om de hit-registratie te verbeteren voor alle spelers. Velen malen vonden spelers zichzelf in situaties waarin zij een headshot uitdeelde die niet werd geregistreerd. De 60hz servers zullen door de snellere verversing een nauwkeurige representatie vormen voor wat er op jouw scherm gebeurd.

Buiten de implementatie van de nieuwe servers zullen er een aantal bugs worden opgelost die in Operation White Noise zijn aangetroffen. Operation White Noise betekende de afsluiting van het Tweede jaar Rainbow Six Siege. De Year 3 pass is nu verkrijgbaar voor alle platformen. Bezitters van de Year 2 pass zullen 600 extra R6 credits ontvangen. Spelers die niet in het bezit waren van een Year 2 pass zullen ook 600 R6 credits ontvangen, maar missen de 600 extra credits. De overige bonussen blijven gelijk.

Bekijk hier beneden de 4.1 patch notes:

60hz Servers

Following our testing of the 60hz servers towards the end of the White Noise TTS, we were able to confirm that it is now stable enough to deploy live on all platforms with 4.1. We are excited to fulfill this promise made during Operation Health, and look forward to your feedback.

Bug Fixes

  • Fixed: Players lose all functionality/control after picking up a deployable shield.
  • Fixed: Ash’s breaching round does not break the wall in 2F Meeting Room on Tower.
  • Fixed: When a dead Operator is spectating a teammate while on their drone/camera, cycling through Support view modes (drone/camera and Operator views) a third option is available. This view is the First Person point of view of the operator, but the operator is invisible. If the living Operator leaves their camera/drone, the spectating Operator will see a floating gun.
  • Fixed: Dokkaebi’s gadget is not usable while rappelling.
  • Fixed: Zofia and Ela’s stats are inverted.

Gerelateerde berichten

Tags

Over: Jordy Gerritse

Mijn naam is Jordy. Hoofdredacteur en PR Manager bij intheGame.nl. Buiten mijn werkzaamheden ben ik een fanatieke gamer en een leergierige jongeman die altijd wel paraat staat om een gamepje te spelen. Maar het meeste van mijn vrije tijd gaat verloren aan ongepland verdwaald raken op internet terwijl ik iets probeerde op te zoeken.

Dit vind je misschien ook leuk...

dé Kijkhoek

dé Luisterhoek