Super Smash Bros Ultimate DLC personages bekend

Super Smash Bros Ultimate komt precies over één maand uit, toch is nu al de line-up van komende DLC personages bekend. Natuurlijk zullen ook andere gameplay items toegevoegd worden samen met de personages.

Game Director Masahiro Sakurai heeft bekend gemaakt via Twitter dat de line-up van alle DLC personages vast staat. Super Smash Bros Ultimate zal in het eerste jaar veel nieuwe items releasen die te koop zijn in de Nintendo eShop. Zo zullen er naast karakters ook nieuwe levels en officiële soundtrack te verkrijgen zijn.

De context van de Tweet duidt erop dat de selectie “dit keer” vast staat. Dit kan echter ook betekenen dat er een tweede selectie aan DLC karakters kan komen. De tweede run zal, als hij zou komen, mogelijk open staan voor fan requests. Zo heeft de community al duidelijk gemaakt dat zij een paar personages terug willen zien. Zo zijn de karakters Waluigi en Banjo-Kazooie al voorbij gekomen. Natuurlijk kan het ook betekenen dat dit de laatste Smash game is
Er komen dus in totaal zes additionele karakters naar Super Smash Bros Ultimate. De eerste zal Piranha Plant zijn. Deze is voor iedereen gratis die het spel voor 31 januari 2019 in bezit heeft. Mis je deze time-frame dan is hij later wel nog te verkrijgen echter voor een kleine prijs. De andere vijf personages zullen ieder individueel een bundel krijgen. In deze bundel zal de karakter zitten met zijn bijbehorende stage en soundtrack natuurlijk. De bundels zullen voor ieder €6 kosten, ook zou je een Fighter’s Pass kunnen kopen voor €25. Hierbij krijg je alle personages + een outfit die gebaseerd is op Rex van Xenoblade Chronicles 2.
Onze Super Smash Bros. Ultimate review staat online! Lees hem hier!