27 maart 2024

De Joker gespot in Playerunknown's Battlegrounds

Playerunknown’s Battlegrounds heeft weer een aantal updates voor ons in het verschiet. Zoals altijd geven wij je de grootste update informatie, in het kort!

Het team van Playerunknown’s Battlegrounds doet altijd zijn best om het voor ons, de spelers, zo leuk mogelijk te maken. Dit door bijvoorbeeld het nieuwe ranksysteem te creëren waar je altijd automatisch voor ranked zonder een andere gamemodus te spelen. Maar ook door nieuwe manieren te vinden om XP te verdienen. Zo komt het team van PUBG nu met de ‘Survival Objectives’.
De ‘Survival Objectives’ zijn een tal van leuke grote en kleine missies die je in de game kan volbrengen. Dit kan bijvoorbeeld zijn dat je je karakter in game volledig moet boosten. Dus slik vooral je pillen en at die energiedrankjes! Maar het kan ook zijn dat vijf games van een kwartier moet spelen. Of waar je in ieder geval vijftien minuten in leven bent geweest. Voor iedere missie die je doet krijg je XP wanneer je hem claimt. Door veel missies te doen ga je in levels omhoog. Iedere slot is tot level tien, wanneer deze behaald is krijg je een presentje! Je krijgt hier tevens ook gold voor, dus twee leuke vliegen in één klap. Het menu kan je vinden op de startpagina van de game, vergeet vooral de missies niet te claimen aan de rechter kant van het menu, anders loop je de XP mis!
Playerunknown’s Battlegrounds
Maar heb jij ze al gespot? Harley Quinn en The Joker in game? Na onze Halloween skins kunnen we nu ook onze favoriete antihelden spelen in Playerunknown’s Battlegrounds. The Joker bestaat uit de ‘Night Club Suit’ outfit. De skin van Harley Quinn bestaat uit de ‘Daddy’s Lil Monster’ outfit samen met ‘Good Night’ skins voor de crowbar en machete. Mocht je één van deze melee wapens vinden en je hebt de skin worden deze automatisch een baseball bat! In de bundels zit ook de benodigde haar en make-up. Make-up is nu ook een tabblad bij het kleden van je karakter.
En de volgende keer als je spawned als The Joker: “What doesn’t kill you, simply makes it stranger!” – The Joker – Heath Ledger.
De update is uit sinds 7 november 2018.

Ellen Koning

Ik ben Ellen, online te vinden onder de naam Ellieah/Elllieah en een fanatieke gamer en stemacteur. Ik spendeer genoeg uurtjes achter mijn PC en PS4. Een groot horrorfanaat en fan van Ubisoft en Bethesda.

Bekijk alle berichten van Ellen Koning →