SPONSORS

PARTNERS

inThegame kinguin Deals

Battlefield 1 Official soundtrack

Nintendo Switch Announcement Trailer

Categorieën

Simplygon gebruikt bij Bloodborne

Bloodborne

De totale productie tijd is enorm verlaagd met een aantal maanden als Simplygon, dat de gelijkwaardige ontwikkelaar werd van het team voor de rest van de productietijd van Bloodborne. Simplygon, de toonaangevende leverancier van automatische 3D-optimalisatie-oplossingen voor digitale content creatie, en FromSoftware, Inc. Heeft vandaag aangekondigd dat Simplygon is gebruikt voor de creatie van de exclusieve PlayStation 4 titel, Bloodborne.

In de loop van de productie, werd Simplygon gebruikt om ongeveer 10.000 modellen te verwerken, met inbegrip van testgegevens. Terwijl de Level of Detail (LoD) modellen die de groot-kijkhoek bepaalt geoptimaliseerd word om te zorgen voor een verbluffende visuele ervaring.

“Simplygon redde de arbeid gelijk aan dat van 20 man maanden, of met andere woorden, een heel toegewijde productieteam lid voor de duur van de productie.” Volgens het ontwikkeling’s team van FromSoftware, Inc.

De voordelen zijn duidelijk als we de tool om groot-hoeken ongeveer 10.000 modellen variërend van 1.000 tot 200.000 groot-hoeken verminderen. Het beste resultaat is dat de spelers niet kunnen zien de vermindering, omdat de modellen hun loyaliteit houden op alle afstanden, die ervoor zorgen dat de spelers ze imponerend vinden.

“FromSoftware zijn legendes in de game-industrie en in de afgelopen drie decennia in de voorhoede van hoge kwaliteit games die echt spelers prikkelen door hun gameplay en visuals. Met Simplygon kunnen de makers zich meer richten op de creatieve delen van de ontwikkeling, terwijl we het automatiseren van verschillende productieprocessen en de prestaties te verbeteren.” Aldus Martin Ekdal, mede-oprichter en vice-president Business Development bij Simplygon.

Simplygon is populair onder ontwikkelaars van mobiele games; AAA PC en console games; en grote MMO’s, en is van toepassing op elk medium, waar 3D kunst activa worden gecreëerd of gebruikt. Door het automatisch genereren van de lagere-polygoon modellen die nodig zijn voor verschillende Level of Detail (LOD) Het is een optimalisatie proces voor het maken van games en daardoor gaan visuele scènes soepeler draaien bij hogere FPS maar minder data verbruiken. Simplygon helpt makers van digitale content bij het opslaan van belangrijke middelen, waar kunstenaars anders alles handmatig alles moeten her-verwerken.

Gerelateerde berichten

Tags

Over: BulkeNL

Profielfoto van BulkeNL

zoek mij maar op op TS !

Dit vind je misschien ook leuk...

  • Braaksel22

    Die quotes…. Google Translate?! Daar is geen chocola van te maken…….

Spring naar werkbalk