SPONSORS

PARTNERS

intheGame Kinguin Deals

Armin van Buuren – Sunny Days

Wolfenstein II: The New Colossus – Roswell Mission

Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands Day One Patch Notes

Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands

Ghost Recon: Wildlands is gisteren officieel gereleased voor PC, Xbox One en PS4. Vandaag is de Day One Patch uitgebracht en deze bevat voornamelijk bug fixes. Naast deze bug fixes bevat de patch ook wat verbeteringen aan de wapens en de voertuigen.

Ghost Recon: Wildlands is een dag voor iedereen beschikbaar en dus is het tijd voor de Day One Patch. Voor de updates die deze patch met zich meebrengt, hebben de producers van de game goed gekeken naar de feedback van de bèta. In een forumpost vermeldt UbiVertigo, een community representative van Ubisoft, de Day One patch notes. De patch notes bestaan voornamelijk uit bug fixes en wat verbeteringen aan de wapens en voertuigen. Naast de patch notes verwijst UbiVertigo spelers ook naar de officiële fora van Wildlands waarin gesproken wordt over de problemen in de game waar nu aan gewerkt wordt.

Patch Notes

1. PC version
A great number of improvements have been made to the PC version of Ghost Recon Wildlands since the Open Beta.
Some examples of fixed issues:
– Vehicle improvements
o Ramming debug and improvements
o Destruction debug
o Handling still ongoing
– Graphic glitches
– Several multi GPU graphical corruptions
– Stability
o Performance and graphic optimizations
o Reduced crashes
– Player experience:
o Fluidity in game
o Weapon optimizations
– PC Control optimization
– Anti-cheat protection optimization

2. Gameplay & Missions
We fixed various progression blockers and immersion breakers for our missions.

3. Co-op & Connectivity
Various co-op fixes regarding missions synchronization, replication, and online mechanics.

4. Player experience
We worked on several aspects in order to improve the player experience:
– Vehicle improvements
o Ramming debug and improvements
o Destruction debug
o Handling still ongoing
– Weapon optimizations
– Graphic glitches fixed
Some exposition adjustments were made in order to ensure clarity and ergonomics, specifically on:
– Lobby
– TacMap
– Cartel OverviewWe also added pop-ups to document the player on the game progression.

5.Stability
We have kept working on improving the game’s stability through:
– Various crash fixes
– Performance improvements
o Framerate improvement
o Stream improvement
o Memory optimization

Gerelateerde berichten

Tags

Over: remcob93

Mijn naam is Remco. Ik ben redactielid bij intheGame.
Op dit moment ben ik bezig met mijn master politicologie op de universiteit. Alle overige tijd die ik heb, probeer ik zoveel mogelijk aan gamen te besteden. In de toekomst zou ik graag een game ontwerpen, die een toegevoegde waarde kan hebben voor de samenleving.

Dit vind je misschien ook leuk...

Advertentie

Deze maand

Spring naar werkbalk