WoodenPotatoes komt met lange Heart of Thorns re-review

Guild Wars 2 Heart of Thorns WoodenPotatoes

Guild Wars 2: Heart of Thorns is ondertussen alweer een tijdje geleden uitgekomen. Dit was de eerste expansion voor Guild Wars 2 en deze was bedoeld als grondlegger voor aankomende expansions. Hoe heeft ArenaNet dit gedaan, pre en post expansion? WoodenPotatoes verteld jullie er alles over!

Guild Wars 2 staat tot op de dag nog steeds bekend als een innovatieve MMORPG die veel nieuws in het genre gebracht. Nieuwe dingen zoals realtime events, action combat gemixt met tab targeting en een compleet andere manier van levelen, exploreren en classes. De game kreeg een tijdje terug de eerste expansion, Heart of Thorns. De expansion was kort qua story, bracht maar vier nieuwe gebieden maar bracht ons ook veel goeds zoals een uitbreiding op je progressie, classes en meer! WoodenPotatoes opent met dit:

Als een veteraan Guild Wars speler heeft WP een grote stem binnen de community van de game. Hij heeft gemengde gevoelens over de expansion maar is dan weer uitermate positief over het raiden en de toekomst voor de game, denk aan Living World seizoen drie. Met een re-review van meer dan 8-10 uur aan praten, footage en meer brengt Woodenpotatoes ons de grootste MMORPG review ooit. Bekijk hier beneden de overige zeven delen van de Heart of Thorns terugblik:

Met veel positieve en minder positieve punten brengt WoodenPotatoes ons door een lange trip waarin hij alles verteld over de content en ZIJN mening geeft. We moeten natuurlijk niet vergeten dat niet alles wat hij zegt ook jouw aanspreekt. Hij is positief over de toekomst van de game en de content die nog zal komen en ook is hij ervan overtuigd dat alles nog veel en veel beter zal worden dan dat het al is. Een tweede expansion is nog niet aangekondigd maar spelers zijn ervan overtuigd dat de expansion zelf nog dit jaar uit zal gaan komen!

Wat vind jij van de review en natuurlijk van de game? Laat het ons weten!