Nieuws 3 Jordy Gerritse 6 juli 2018
Twee jaar later lijkt de game weer volop in leven te zijn. Natuurlijk niet zo zeer als in de eerste paar weken, maar dat spreekt voor zich. Trainers kunnen sinds kort eindelijk aan de slag met twee grote features die ontbraken sinds de start van Pokémon Go. Vrienden toevoegen en kunnen ruilen met je vrienden. De afgelopen maanden hebben trainers ook de mythische Pokémon Mew kunnen vangen via de Speciale Research quest. Binnenkort zal er een nieuwe Speciale Research quest worden toegevoegd die niemand minder dan Celebi zal introduceren in de wereld van Pokémon Go.
Voordat het echter zo ver is mogen we even de feesthoed opzetten om de tweede verjaardag van Pokémon Go te vieren. Niantic helpt ons een handje mee door tot 30 juli extra Pichu en Pikachu te spawnen in de wereld. Het zijn niet zomaar extra Pichu en Pikachu, het zijn ‘Summer Style’ Pokémon! Beide dragen ze een hippe zonnebril en een stro hoed. Let er op dat je zondag ook een Squirtle kunt vangen met een zonnebril door research tasks te voltooien!
Indien je niet genoeg van de gele bliksem muis kunt krijgen zullen er speciale Pikachu items verkocht worden in de in-game store. Spelers met een gouden Pikachu Fan medaille kunnen alle items in een keer aanschaffen, waaronder een T-shirt en Pikachu oortjes voor jouw in-game avatar.
Dit weekend wordt een druk Pokémon weekend! Zaterdag zal Articuno van 11:00 tot 14:00 in raids spawnen, met shiny vorm. Iedereen zal deze dag 5 gratis raid passen kunnen claimen door gym’s te draaien. Zondag is het community day en zullen lures drie uur lang actief blijven, komen eieren sneller uit en zal Squirtle vaker voorkomen tussen 11:00 en 14:00. Ga jij er op uit?
Tagged as:
Celebi Niantic Pikachu Pokémon Go
About the author call_made
Zelda fanboy. Retro Collector. Voornamelijk te vinden op het Playstation Network. Gamer sinds ik nog uit de fles dronk. Beide doe ik nog steeds, niets veranderd dus.
Binnen de bloeiende omgeving van elektronisch entertainment is intheGame een waardevolle entiteit en een integraal onderdeel van het dynamische ecosysteem van iTGmedia. Sinds zijn oprichting heeft intheGame zich gevestigd als een toonaangevende gemeenschap binnen de wereld van gaming en elektronisch amusement, gedreven door een passie voor het delen van actueel nieuws en boeiende content.
Ben jij geïnteresseerd in het versterken van ons team?
Dan zijn we op zoek naar jou!
Please login or subscribe to continue.
No account? Register | Lost password
✖Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.
✖
Be the first to leave a comment