Column 1 Ellen Koning 30 september 2019
Eerder schreven we al dat Bethesda naar veel mensen heeft geluisterd. De menselijke NPC’s komen naar Appalachia in Fallout 76. Men had niet genoeg aan de robot NPC’s of de vendors zoals onze grote groene Mutant. Nee, dat was niet genoeg. Niet dat Bethesda ons had beloofd om menselijke NPC’s in de game te brengen. Juist niet! Het idee was, dat na de bommen, er natuurlijk niemand buiten een Vault zou overleven. ‘Maar konden die NPC’s dan niet uit een Vault komen, net als wij?’ hoor ik je jezelf afvragen. Het korte antwoord? Nee. Het was het idee dat wíj juist de NPC’s werden. Wij zijn de personen die het hebben overleefd, wij moeten de wereld weer opvullen, wij moeten verkopen, jagen en een nieuwe wereld opbouwen! Voor veel spelers niet genoeg, je kon geen forum bezoeken en zachtjes fluisteren dat jij de game wél leuk vond zonder leven bedolven te worden met tegenargumenten (juiste én onjuiste).
Tagged as:
Bethesda Fallout Fallout 76 Wild Appalachia
Ik ben Ellen, online te vinden onder de naam Ellieah/Elllieah en een fanatieke gamer en stemacteur. Ik spendeer genoeg uurtjes achter mijn PC en PS4. Een groot horrorfanaat en fan van Ubisoft en Bethesda.
Binnen de bloeiende omgeving van elektronisch entertainment is intheGame een waardevolle entiteit en een integraal onderdeel van het dynamische ecosysteem van iTGmedia. Sinds zijn oprichting heeft intheGame zich gevestigd als een toonaangevende gemeenschap binnen de wereld van gaming en elektronisch amusement, gedreven door een passie voor het delen van actueel nieuws en boeiende content.
Ben jij geïnteresseerd in het versterken van ons team?
Dan zijn we op zoek naar jou!
Please login or subscribe to continue.
No account? Register | Lost password
✖Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.
✖
Be the first to leave a comment