Esports Jordy Gerritse 11 november 2019
De hoop was groot in Europa tijdens de Worlds 2019 toernooi. G2 Esports domineerde de LEC in zowel spring als summer split. Het won tussendoor de andere internationale toernooi: MSI. Tijdens de groepsfase van het toernooi lieten ze aan iedereen zien de beste te zijn van de wereld. In de kwart finale en halve finale maakte ze gehakt van de twee sterke teams uit Korea(Damwon Gaming en SKT). Beide teams uit Korea werden ook gezien als favoriet. Maar tijdens de laatste horde bleek wederom een Chinese team het eind station te zijn voor Europa. Was het de kracht van Funplus Phoenix, of was het niet de dag van G2 Esports?
In de eerste game gingen beide teams hard tegen hard. De finale van Worlds 2019 begon zeer spannend. Een spetterende optreden van Tian en Crisp van Funplus Phoenix zorgde voor de eerste punt op het scorebord. Maar die twee spelers hielden niet op met presteren. Beide spelers zorgde continue voor bedreigingen en acties waarmee ze hun team op sprong wisten te zetten. G2 Esports had geen enkele antwoord. Zelfs tijdens het samenstellen van hun Champions werd G2 Esports outdrafted. Tian kreeg keer op keer Lee Sin in handen waarmee hij zo sterk aan het spelen was. Crisp op Thresh vormde continue een bedreiging en ook hij bleef zijn Champions krijgen.
G2 Esports had niet alleen last van slechte samenstellingen van Champions. Ook de spelers behaalden hun normale niveau van spelen niet. Jankos was heel de tijd irrelevant. Wunder speelde op een eiland. Perkz en Mikyx konden niet op tegen de duo van Funplus Phoenix. Enige die een redelijk serie had was Caps. Maar hij bleek niet instaat om zijn team naar de overwinning te leiden. China is de volgende stop voor de Worlds toernooi. Hopelijk kunnen de teams uit Europa weer de finale behalen en misschien dit keer wel winnen.
Tagged as:
Esports League of Legends PC Riot Games Worlds 2019
About the author call_made
Zelda fanboy. Retro Collector. Voornamelijk te vinden op het Playstation Network. Gamer sinds ik nog uit de fles dronk. Beide doe ik nog steeds, niets veranderd dus.
Binnen de bloeiende omgeving van elektronisch entertainment is intheGame een waardevolle entiteit en een integraal onderdeel van het dynamische ecosysteem van iTGmedia. Sinds zijn oprichting heeft intheGame zich gevestigd als een toonaangevende gemeenschap binnen de wereld van gaming en elektronisch amusement, gedreven door een passie voor het delen van actueel nieuws en boeiende content.
Ben jij geïnteresseerd in het versterken van ons team?
Dan zijn we op zoek naar jou!
Please login or subscribe to continue.
No account? Register | Lost password
✖✖
Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.
✖
Be the first to leave a comment